۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱
کد خبر: 81643396
T T
۰ نفر

گل‌محمدی مربی سال فوتبال ایران شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱
کد خبر: 81643396
گل‌محمدی مربی سال فوتبال ایران شد

اراك - ایرنا- اعضای هیات‌ داوران( ژوی) كانون مربیان فوتبال ایران یحیی گل‌ محمدی سرمربی جوان ذوب‌آهن اصفهان را به عنوان مربی سال فوتبال ایران انتخاب كرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی كانون مربیان فوتبال ایران ، سرمربی ذوب‌آهن بعد از یك فصل فوق‌العاده با این تیم، عنوان برترین مربی سال فوتبال ایران را به دست آورد.

گل‌محمدی این فصل با تیم جوانش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كرد و با شكست نفت تهران یكی از بهترین تیم‌های این فصل، قهرمان جام حذفی هم شد.

مجید جلالی رئیس هیات‌مدیره كانون مربیان فوتبال ایران درباره این انتخاب گفت: انتخاب بین منصوریان و گل‌محمدی بسیار سخت بود چرا كه انتخاب بهترین‌ها شامل ده نفره بود و رای‌های این دو نفر باتوجه به اینكه نفر یازدهم به مربی دیگری رای داده بود، مساوی بود و در نهایت با نظر نفر یازدهم گل‌محمدی انتخاب شد.

یحیی گل‌محمدی متولد ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ در محمود آباد استان مازندران سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و صباباتری و مربیگری تیمهایی چون تیم تربیت یزد ، نساجی مازندران و پرسپولیس تهران را دارد.

او در بهمن ۱۳۹۳ از طرف كانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد و در سال ۱۳۹۴ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد.

مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال از روز گذشته در شهر مهاجران از توابع استان مركزی آغاز شده و تا عصر امروز ( جمعه ) دارد.

در این همایش از مربیان فوتبال ایران و پیشكسوتان این رشته ورزشی از سراسر كشور با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در این مجمع دو روزه 140 مربی از نقاط مختلف كشور زیر نظر كانون مربیان كشور به مدت دو روز در خصوص جدیدترین اطلاعات و تحولات فوتبال كشور، آسیا و جهان به بحث و گفت و گو می پردازند.

این مجمع در قالب هفته فرهنگی شهرستان شازند برنامه ریزی شده و مسوولیت اصلی این مجمع نیز با كانون مربیان كشور به ریاست مجید جلالی است.

شازند در 33 كیلومتری جنوب غربی اراك واقع شده است.

6012/6060
۰ نفر