۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81644571
T T
۰ نفر

تهران - ايرنا - فراخوان بيست ‌و ‌نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا، بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان توسط بنياد سينمايي فارابي و با همكاري شوراي راهبري و سياستگذاري سينماي كودك و نوجوان از 10 تا 15 مهرماه سال جاري برگزار مي‏شود.

بر اساس گزارش مركز ارتباطات و اطلاع رساني جشنواره بين‏‌المللي فيلم‏هاي كودكان و نوجوانان؛ جشنواره امسال با هدف معرفي آثار برتر سينماي كودك و نوجوان در عرصه ملي و بين‏‌المللي، جلب توجه سينماگران بطور عام به سينماي كودك و نوجوان، زمينه سازي حضور فعال كودكان و نوجوانان در عرصه توليد و توزيع و نيز رشد و رونق توليد و نمايش در سينماي كودك و نوجوان برگزار مي‏شود.

براساس اين فراخوان، جشنواره از دو بخش مسابقه شامل سينماي ايران و بين‏الملل و بخش جنبي شامل مسابقه فيلمنامه نويسي و المپياد فيلمسازي نوجوانان كشور، نمايش‏هاي ويژه، تشكيل شده است. در بخش مسابقه بين‏الملل 11 پروانه زرين و در بخش مسابقه سينماي ايران 20 جايزه شامل 19 پروانه زرين و يك پروانه سيمين از سوي هيات داوران به برگزيدگان اهدا خواهد شد.

فيلمسازان و صاحبان آثار سينمايي كودك و نوجوان درصورت تمايل براي شركت در اين جشنواره مي توانند طبق شرايط و مقررات، فيلم ها و ساير آثار سينمايي خود را به دبيرخانه تحويل يا ارسال نمايند.

علاقمندان مي‌توانند براي مشاهده مقررات و دريافت برگ درخواست شركت در جشنواره از لينك‌هاي سايت به آدرس http://www.fcf.ir/ استفاده كنند.

فراهنگ**9246**1027
۰ نفر