۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
کد خبر: 81647050
T T
۰ نفر
كی روش : متخصص قومیت ها نیستم ،  فقط به مسایل فنی نگاه می كنم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازیكنان دو رگه ایرانی و یا تركمنی گفت : متخصص قومیت ها نیستم و فقط به مسایل فنی نگاه می كنم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، كارلوس كی روش امروز(دوشنبه)درنشست خبری پیش ازدیدارتیمش باتركمنستان درباره حضور بازیكنان دو رگه با قومیت های مختلف در تیم ملی ایران افزود: من اطلاع خاصی راجع به قومیت ها ندارم و برای انتخاب بازیكن به مسائل فنی نگاه می كنم و سطح و شرایط بازیكن را مورد ارزیابی قرار می دهم.

وی در خصوص همگروهی ایران با تیم های تركمنستان، هند، گوام و عمان در گروه D مقدماتی جام جهانی در آسیا، اظهار داشت: به تمام تیم های آسیایی احترام می گذاریم وقصد داریم خود را برای حضور در جام جهانی آماده كنیم. فردا هم با احساس مسوولیت بازی می كنیم وهمگروهی با این تیم ها برای ما هم افتخار است.

كی روش در خصوص آمادگی تیم ایران در دیدار برابر تركمنستان گفت: اطمینان دارم كه بازیها را خوب شروع خواهیم كرد و هر دو تیم با آمادگی كامل درمیدان ظاهر می شوند، اما برای دیدار فردا با مسایلی كه انتهای فصل برای بازیكنان به وجود می آید روبه رو هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال كه در بازی برابر تركمنستان بازیكنان جوان چه قدر در برنامه های شما جا دارند گفت: در رقابتهایی همچون انتخابی جام جهانی، كسب سه امتیاز اهمیت دارد و اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازیكنان نگاه كنیم، اشتباه است، باید این طرز تفكر را یك بار برای همیشه در فوتبال ایران كنار بگذاریم.

دراین نشست خبری همچنین پژمان منتظری درباره حضورش در انتخابی جام جهانی بعد از دست دادن جام ملتهای آسیا گفت: من جام ملتهای آسیا را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما اكنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم.

وی اظهار داشت: تا رسیدن به جام جهانی راه بسیار سختی پیش رو داریم اما تیم خیلی خوبی در اختیار كادر فنی است. چیزی كه مشخص است اینكه تمام تلاشمان را می كنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه شنبه) در اولین دیدار مرحله مقدماتی ساعت 17:30 دقیقه در شهر داش آغوز تركمنستان به مصاف این تیم می رود.

ورزشی**1067**1590
۰ نفر