۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴
کد خبر: 81647591
T T
۰ نفر

لیگ جهانی والیبال؛

تیم ملی والیبال وارد تهران شد

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴
کد خبر: 81647591
تیم ملی والیبال وارد تهران شد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران كه شب گذشته بعد از برگزاری دو مسابقه برابر روسیه، شهر كازان را ترك كرده بود، عصر امروز وارد تهران شد.

به گزارش ایرنا، كاروان تیم ملی والیبال ایران عصر امروز بعد از سفری 14 ساعته وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و از سوی هواداران و خانواده های بازیكنان مورد استقبال قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال در گفت وگو با خبرنگاران گفت: هم اكنون به صعود كردن یا نكردن به مرحله نهایی لیگ جهانی فكر نمی كنم و تمركزم روی بازی بعدی در روز جمعه است.

اسلوبودان كواچ افزود: حدود 40 روز است خارج از ایران بودیم و تلاش كردیم تا بازیهای خوبی را انجام دهیم.

وی گفت: در سخت ترین گروه ممكن قرار گرفته ایم زیرا معتقدم آمریكا و لهستان بهترین های جهان هستند و البته سعی می كنیم همچون بازی آخرمان در بازیهای پیش رو هماهنگ و یكدست بازی كنیم.

كواچ افزود: در مقایسه با لیگ جهانی دوره قبل در این مرحله سه امتیاز بیشتر از دوره قبل داریم اما با توجه به سختی گروهمان شاید این اختلاف كافی نباشد.

تیم ملی والیبال ایران سفر 38 روزه خود را از كشور فنلاند و جمهوری چك برای دو هفته اردوی آمادگی و پنج دیدار دوستانه آغاز كرد، سپس به آمریكا رفت و در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی این كشور در شهر لس آنجلس برگزار كرد.

ملی پوشان ایران در هفته چهارم لیگ جهانی در شهر چنستوهوا لهستان حضور یافتند و در دو مسابقه با تیم ملی والیبال این كشور حضور یافتند كه نخستین امتیاز لیگ جهانی امسال را در این شهر به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از لهستان راهی شهر كازان مسكو شد و در دو مسابقه با تیم ملی والیبال روسیه موفق به كسب شش امتیاز از قهرمان روسیه شد تا با دست پر به ایران برگردد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 15 امروز دوشنبه بعد از سفری 38 روزه وارد تهران شد تا خود را برای برگزاری شش دیدار خانگی در هفته های ششم تا هشتم لیگ جهانی آماده كند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 روزهای جمعه و یكشنبه 29 و 31 خردادماه در هفته ششم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریكا می رود.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر