۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲
کد خبر: 81647694
T T
۰ نفر
نيروهاي ارتش سوريه 13 تروريست را در حماه به هلاكت رساندند

تهران-ايرنا- نيروهاي ارتش سوريه روز دوشنبه در درگيري با تروريست هاي جبهه النصره در حومه شمال شرق شهر حماه،‌ 13 تروريست تكفيري را به هلاكت رساندند.

به گزارش خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، يگاني از نيروهاي ارتش با همكاري گروه هاي دفاع مردمي با شماري از تروريست ها كه اكثر آن ها عضو جبهه النصره بودند در شهرك الحمرا در حومه شمال شرقي حماه درگير شدند.

يك مقام نظامي به سانا گفت:‌يكي از يگان هاي ارتش، حمله تروريست ها به يك مركز نظامي در شهرك الحمرا را دفع كرد و در پي درگيري با عناصر تروريستي،‌ 13 تن از آنها را به هلاكت رساند و خودروها و تجهيزات نظامي شان را منهدم كرد.

اين مقام سوري ادامه داد كه ابو عمران و ابو الزرقاوي دو سركرده تروريست ها نيز در ميان كشته شدگان هستند.

اين در حالي است كه هواپيماهاي ارتش سوري روز گذشته نيز در حملاتي به مراكز و پايگاه هاي و اماكن تجمع تروريست ها در روستاها و شهرك هاي ريف شرقي حماه،‌ شماري از تروريست ها را به هلاكت رساند و تجهيزات و ادوات نظامي آنها را منهدم كرد.

گروه هاي تروريستي در صفحات اجتماعي خود نيز اذعان كردند با كشته شدن بسياري از نيروهاي خود و نابودي تجهيزات و سلاح هايشان، خسارت هاي فراواني از جانب نيروهاي ارتش سوريه متحمل شدند.

تروريست هاي مسلح سوريه از جمله جبهه النصره و داعش از 4 سال پيش تاكنون با حمايت مالي و لجستيكي تركيه، عربستان، قطر، اردن و رژيم صهيونيستي، جنايات متعددي در سوريه مرتكب شده اند.

خاورم**9329**1010
۰ نفر