۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۶
کد خبر: 81651953
T T
۰ نفر

برانكو به تهران بازگشت

۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۶
کد خبر: 81651953
برانكو به تهران بازگشت

تهران - ایرنا - برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز(جمعه)همراه با آندره وایگور پانادیچ دستیار و مربی گلرهای سرخپوشان از طریق فرودگاه استانبول وارد تهران شد.

به گزارش ایرنا از تارنمای باشگاه پرسپولیس، ایوانكوویچ برای گذراندن تعطیلات به كروواسی رفته بود وبه هنگام بازگشت مورد استقبال نماینده باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

طی روزهای گذشته به سبب پرداخت نشدن بخشی از قرارداد برانكو خبرهایی مبنی برتهدید او به بازنگشتن به تهران و شكایت از پرسپولیس منشتر شده بود.

برانكو پس از ورود به تهران درنشستی با سرپرست باشگاه شركت می كند و در باره موضوع نقل و انتقالات صحبت خواهد كرد.

وی پس از ورود به تهران در جمع خبرنگاران تصریح كرد: هم من و هم دستیارانم مربی حرفه‌ای هستیم. كاملا طبیعی است كه برای كاری كه انجام می‌دهیم به میزان مناسب و طبق قرارداد مطالباتمان را دریافت كنیم اما وقتی نام ایران مطرح می‌شود، بحث احساسات قوت می‌گیرد. در كل خوشحالم كه دوباره به ایران آمدم. معتقدم برای كاری كه انجام می‌شود، باید هزینه پرداخت كرد.

وی درباره تغییراتی كه در كادر مدیریت باشگاه رخ داده است نیز گفت:شنیده‌ام كه باشگاه دچار تغیییرات زیادی شده است ولی با وجود همه این تغییرات همه ما صاحب یك هدف هستیم. ما به دنبال تشكیل یك پرسپولیس قوی و قدرتمندیم. نباید فراموش كنیم افرادی كه دست به این تغییرات زدند، خیر و صلاح باشگاه را می‌خواهند. البته باید از زحمات آقای نژادفلاح هم تشكر كنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح كرد: باید با سرپرست جدید باشگاه جلسه‌ای برگزار كنم تا در نشست مشترك بتوانیم درباره آینده تصمیم‌گیری كنیم. سه روز قبل، لیست بازیكنان مورد نیاز و همینطور بازیكنانی كه تمایل دارم به باشگاه بیایند را به نژادفلاح دادم.

ایوانكوویچ درباره لیست مازاد تیمش هم گفت: هیچ كدام از بازیكنان در لیست مازاد من حضور ندارند زیرا ابتدا باید بازیكن جذب كنیم و بعد درباره لیست خروجی تصمیم بگیریم.

وی تاكید كرد: همزمان با لیست بازیكنان مورد نیازم، لیست دیگری به باشگاه دام تا در صورتی كه باشگاه توانست آنها را جذب كند. آن لیست مورد تمایل ماست اما باید ببینیم باشگاه چقدر بودجه دارد و تا چه اندازه می‌تواند آن لیست را جذب كند.

وی درباره حضوراستیماچ درایران نیزگفت: او با من به ایران آمده است. او به مدت هفت سال بازیكن سابق من در تیم ملی كرواسی بود. استیماچ سابقه بازی خوبی دارد. اگر سرمربی استقلال شود، برای من میدان رقابت خوبی خواهد بود.

برانكو درپایان خاطرنشان كرد: باید ببینیم باشگاه پرسپولیس نسبت به مربیانی كه استخدام كرده است، توانایی انجام تعهداتش را دارد یا خیر. اگر باشگاه به دنبال این است كه تیم نتایج خوبی بگیرد باید بتواند به تعهدات خود در قبال كادر فنی و بازیكنان عمل كند.

ورزشی**1590
۰ نفر