۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴
کد خبر: 81658056
T T
۰ نفر

پرچم تهدید داعش در كنار كعبه

۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴
کد خبر: 81658056
پرچم تهدید داعش در كنار كعبه

تهران - ایرنا - پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه عكسی را از نوشته ای در حرم كعبه همراه با پرچم گروه تروریستی داعش منتشر كرد كه روی آن نوشته شده بود: امیر ما ابابكر، منبر حرم منتظر توست.

به گزارش این پایگاه خبری، این عكس بطور متواتر در شبكه های اجتماعی مثل فیس بوك بین مردم عربستان و دیگر كشورهای عربی دست به دست می شود.

براساس این گزارش، یكی از اعضای گروه تروریستی داعش این دست نوشته كه منقش به پرچم داعش است را از پشت بام رواق های اطراف كعبه به روشی ماهرانه در دستان خود نگهداشته و از آن عكسبرداری كرده است.

بنابراین گزارش این اولین عكس تهدید آمیز داعش است كه بصورت ماهرانه و تهدید آمیز در حرم كعبه گرفته شده و بین مردم دست به دست می شود.

اخبار الساعه همچنین نوشته است: این در حالی است كه سازمان عدل و توسعه امم در گزارشی درباره خطرات تروریست بین الملل و خطر گروه تروریستی داعش برای مردم جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه، اخیرا اعلام كرد كه گروه تروریستی داعش دست پرورده آل سعود است.

عربستان سعودی، امارات و قطر همراه با دولت آمریكا كشورهایی هستند كه گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش را مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و معنوی خود قرار داده و می دهند.

هم اكنون نیز هواپیماهای عربستانی كه در قالب ائتلاف با 9 كشور عربی تاسیسات حیاتی یمن را مورد حمله قرار می دهند، برای گروه القاعده كه برخی شهرهای یمن را در سیطره خود داشته و به اقدامات تروریستی علیه مردم یمن می پردازند از طریق هوا اسلحه ارسال می كنند.

رژیم آل سعود از ششم فروردین گذشته با همراهی كشورهای ائتلاف و آمریكا تجاوز به مردم یمن را با هدف بازگردان منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری آغاز كرد، اما پس از گذشت سه ماه تاكنون به اهداف خود دست نیافته و جنبش مردمی انصارالله با در اختیار داشتن 80 درصد شهرهای یمن به خوبی امور این كشور را اداره می كنند.

منصورهادی نیز كه از راه دور و در عربستان به تشكیل حكومتی خیالی دست زده همواره از جنایات آل سعود علیه مردمش حمایت كرده و حتی بر اطرافیان خود نیز تسلط سیاسی ندارد.

خاورم**1653/1275
۰ نفر