۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81658343
T T
۰ نفر
مراكز عرضه غذا در ماه مبارك رمضان از خدمات دهي به مشتريان خودداري كنند

سنندج - ايرنا - رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي كردستان گفت: در آستانه ماه مبارك رمضان و به منظور نگهداشتن حرمت اين ماه، مراكز عرضه و توزيع غذا، ساندويجي ها و پيتزا فروشي هاي سطح شهر موظفند از خدمات دهي به مشتريان خودداري كنند.

به گزارش ايرنا سرهنگ علي طولابي روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه 34 واحد رستوران و پيتزا فروشي در سطح شهرستان سنندج فعاليت دارند گفت: با تقسيم بندي اين واحدها 17 رستوران، ساندويجي و پيتزا فروشي در يك ساعت خاص و 17 واحد ديگر در ساعت معيني با رعايت ضوابط و حرمت ماه رمضان مي توانند فعاليت كنند.

وي اظهاركرد: رستوران ها، ساندويجي ها و پيتزافروشي هاي سطح شهر در ماه مبارك رمضان بجز ارايه ساندويج سرد به مشتريان، حق پذيرايي در داخل پيتزا فروشي را ندارند.

به گفته وي آبميوه فروشي ها و بستني فروشي ها در ماه مبارك رمضان حق عرضه بستني و آبميوه به مشتريان را ندارند.

سرهنگ طولابي فعاليت قهوه خانه ها را در ماه مبارك رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع اعلام كرد و گفت: ارايه خدمات اين مراكز از اذان مغرب تا ساعت 12 شب منعي ندارد و مي توانند فعاليت كنند.

وي در خصوص فعاليت رستوران هاي بين راهي نيز گفت: اين رستوران ها در ماه مبارك رمضان به جهت رعايت حال مسافران با رعايت پوشش مناسب، مجاز به فعاليت هستند.

او يادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران آدرس رستوران هاي مجاز در ابتداي ورودي كرمانشاه - سنندج، همدان - سنندج و ديواندره نصب شده است.

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي كردستان با اشاره به اينكه ماه مبارك رمضان از حرمت و احترام ويژه اي برخوردار است گفت: پليس انتظامي و اخلاقي با مشاركت فرماندهي انتظامي صبح و عصر نظارت و بازرسي هاي لازم را به عمل مي آورد و با هرگونه حرمت شكني و بي اخلاقي در اين ماه برخورد مي شود.

سرهنگ طولابي فرهنگ سازي و اطلاع رساني را از وظايف خطير رسانه هاي جمعي دانست و گفت: رسانه ها موظفند در اين زمينه اطلاع رساني لازم را به عمل آورند.ك/2

7352/1904