۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۸
کد خبر: 81661690
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه در خوزستان حمله تروریستی به نمازگزاران كویتی را محكوم كرد

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پیامی حمله تروریستی به نمازگزاران كویتی در مسجد امام صادق(ع) این كشور و شهادت جمعی از شیعیان روزه دار را به شدت محكوم كرد.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در این پیام كه تصویری از آن روز شنبه به ایرنا مركز اهواز نمابر شد ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده های شهدا و مجروحان این جنایت وحشیانه و ضدبشری ، مردم مسلمان كویت را به ایستادگی در برابر تكفیری ها فرا خواند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام ضمن تقبیح انفجار تروریستی در مسجد امام صادق(ع) كویت برای مجروحان و مصدومان این اقدام شرم آور و زشت شفای عاجل مسئلت كرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینكه در ماه مبارك رمضان كه خداوند كشتار را در آن حرام كرده جنایتكاران تكفیری نمازگزاران روزه دار را مورد تهاجم خود قرار داده اند افزود: امت اسلامی گرفتار فرقه های ضاله و وحشیانه همانند داعش و گروه های تكفیری و رهبران این گروه های شیطانی است.

وی با بیان اینكه هر وجدان و عقل سلیم این جنایت وحشیانه را محكوم می كندافزود: برادران شیعه و اهل سنت كویت ، ملت و حكومت این كشور باید در برابر گروه های تكفیری ایستادگی و مقاومت كنند.

در جریان حمله تروریستی روز جمعه به مسجد امام صادق (ع) در كویت 25 تن شهید و بیش از 200 نفر زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این جنایت هولناك را برعهده گرفته است.

6065