دشمنانی كه قصد نزدیك شدن به مرزهای ایران را داشته باشند مورد هدف قرار می دهیم

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه یگان موشكی نیروی زمینی دستان بلند این نیرو است، اظهار داشت: هر دشمنی كه قصد نزدیك شدن به مرزهای ایران را داشته باشد مورد هدف قرار می دهیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم ضیافت افطاری خلبانان هوانیروز در جمع خبرنگاران، گفت: یگان موشكی نیروی زمینی ارتش از توان و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: موشك های ما از لحاظ برد و قدرت تخریب تقویت شده اند و توان آنها ارتقا پیدا كرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام كرد: این موشك ها در رزمایش اخیر نیروی زمینی ارتش مورد آزمایش قرار گرفته اند.

رزمایش بیت المقدس ارتش ابتدای خرداد ماه سال جاری در استان های اصفهان و كرمانشاه برگزار شد كه بخش عمده ای از آن به صورت موشكی بود.

امیر پوردستان همچنین در ضیافت افطاری خلبانان هوانیروز، تصریح كرد: سربازان جمهوری اسلامی ایران، سربازان اسلام هستند و به هیچ كشوری تعرض نمی كنند.

وی افزود: ما برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده نمی كنیم، به عنوان مثال در دوران دفاع مقدس ما از سلاح كشتار جمعی استفاده نكردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ولایتمداری و مردمی بودن را از ویژگی های نیروهای مسلح ایران خواند و گفت: نیروهای مسلح ما به هیچ قدرت غربی و شرقی وابستگی ندارند.

پوردستان در ادامه به بحث تحریم ها اشاره كرد و افزود: تحریم ها نه تنها نیروی مسلح ما را مایوس نكرد بلكه اراده آنها را نیز افزایش داد و به كمك توانایی نیروهای مسلح ما امروز می توانیم با اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع كنیم.

وی با اشاره به رشادت های هوانیروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هوانیروز یك یگان استراتژیك است كه می تواند بسیار موثر باشد.

شبد**9303**1953** 3404
۰ نفر