۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81671300
T T
۰ نفر

شتابان بسوي عاشقانه ترين خلوت ...

۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81671300
شتابان بسوي عاشقانه ترين خلوت ...

ايلام - ايرنا - امشب انتظار يكساله عاشقان براي زيباترين خلوت با معبود به پايان مي رسد و بار ديگر فرصتي خاص براي نجواي عاشقانه و بي ريا با معبود رقم مي خورد.

به گزارش ايرنا، امشب در برابر بار گناهان تنها دلي شكسته و دستان خالي كشيده شده بسوي معبود مي خواهد تا در عاشقانه ترين خلوت قلم عفو را بر گناهانت از پروردگار بگيري.
امشب از بابت گناهاني اشك ميريزيم كه كرم و لطف پروردگار و اميد به بخشش ما را در انجام آنها شجاع و نترس كرد.
امشب با دلي شكسته و مالامال از درد و بار گناه از آن نافرماني هايي ابراز پشيماني مي كنم كه در اوج بندگي با آن همه عشقي كه پروردگار به ما دارد اما در اوج بي خيالي مرتكب شديم.
امشب بايد براي كوتاهي لذت گناه اشك ريخت و با گفتن الهي العفو و شفيع قرار دادن مولاي متقيان اميرالمومنين(ع) عهدي دوباره را با معبود بست.
امشب با تمام نياز بار ديگر روسياه بسوي تو مي آييم چرا كه تو پروردگار مايي و تو خود وعده دوستي و بخشش را در شب هاي پرفضيلت قدر به بندگانت داده اي.
امشب در هر گوشه اين سرزمين در لابلاي نجواهاي عاشقانه بك يا الله، بك يا محمد و بك يا علي و دعاي زيباي ابو حمزه ثمالي نجواي پريشان ما را كه غبار پشيماني آن به مشام مي رسد بشنو و ما را عفو كن.
امشب شرمگين از گناهان مرتكب شده كلام تو را بر سر مي گذاريم تا بواسطه آن عفوت را شامل همه مخلوقاتت كني.
امشب به نجواي جوشن كبير و گفتن سبحانك يا لا الله الا انت الغوث الغوث پناه مي بريم و با ذكر نام هاي زيبا و آرام بخشت آرامش يكساله را مي طلبيم.
امشب در دعاي مجير با گفتن اجرنا من النار يا مجير خاموشي آتش سوزان جهنم را با اشكهاي مان و لطف و كرم تو معبودم مي خواهيم.
آري معبود من، امشب شتابان بسوي عاشقانه ترين خلوت مي آيم به اميد آنكه علاوه بر اينكه قلم عفو بر گناهانم بكشي ترس از گناه و قدرت ارتكاب نكردن آنرا در دلم قوي تر كني.
امشب در دستان بي شماري كه در پلكان عبادت بسوي تو كشيده مي شود دستان خالي ما را بگير و بار ديگر عفو كن.
بياييد امشب شتابان تر از هميشه در عاشقانه ترين خلوت فرصت طلايي ليالي قدر را از دست ندهيم و زيباترين سرنوشت و بخشش خود، پدران و مادران و عزيزان سفر كرده را از معبود بي همتا طلب كنيم. التماس دعا.
گزارش از آزاده خرم
7171/9002