۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳
کد خبر: 81672011
T T
۰ نفر
فراخوان مقاله و كتاب نخستین كنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری

شهركرد- ایرنا-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از فراخوان مقاله و كتاب به مناسبت برگزاری اولین كنگره ملی دو هزار و 400 شهید استان خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، نعمت الله عبداللهی افزود: 'نگرش حسی، عقلی، شرعی و اداركی شهودی شهدا و دفاع مقدس '، '‌‌تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام، بسیج مستضعفین و دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی و جهاد فرهنگی(گروه های تكفیری و سلفی)' از محورهای مقالات و كتابهای ارسالی در باره این كنگره است.

عبداللهی ادامه داد: 'نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دفاع مقدس و 'شهدا و دفاع مقدس، كودكان، نوجوانان، جوانان و كهنسالان ' از دیگر محورهای رقابت یاد شده به شمار می رود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری،'آثار و بركات سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به استان چهارمحال و بختیاری' و 'آثار مربوط به ایثار، وصیت نامه، شهادت و شهدا' را بعنوان ششمین و هفتمین محور این مسابقه اعلام كرد.

به گفته عبداللهی،' امام، ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس'، ' الگوها و مبانی فكری و عقیدتی شهدا'، 'حوزه های علمیه،‌ دانشگاه و شهدا'،' نگرش مردم نسبت به جنگ و شهدا'،'خانواده،سبك زندگی و فرهنگ شهادت،'دفاع مقدس،دانش آموزان و دانشجویان به همراه هویت ملی و دفاع مقدس' و 'زنان و دفاع مقدس' از دیگر محورهای كنگره است.

به گزارش ایرنا، كنگره سرداران و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، مهر امسال در شهركرد برگزار می شود.

7363/6027