۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81677346
T T
۰ نفر
روز قدس موجب اقتدار ملت های حق طلب در برابر استكبار شده است

بروجرد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به ابتكار معمار كبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس گفت: روز قدس موجب اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه جهان در برابر قدرت های استكباری و استعمارگر شده است.

سرهنگ علیرضا دلیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابتكار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس زمینه را برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استكبار و رژیم اشغالگر صهیونیستی فراهم آورد.

وی اظهار كرد: اندیشه راهبردی امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس، مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس در سطح منطقه و جهان اسلام نمایان ساخت.

فرمانده انتظامی بروجرد روز قدس را روز فریاد رهایی فلسطین از ظلم و ستم دانست و افزود: مردم مومن و روزه‌ دار ایران اسلامی در سراسر كشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌ صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر بانگ 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسرائیل' را فریاد زدند و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیك گفتند.

وی افزود: كاركنان فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران و متجاوزان بویژه تروریست های وحشی را محكوم كرده و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق كردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز روز جهانی قدس را یادگار ماندگار امام راحل(ره) و نشات گرفته از دوراندیشی ایشان خواند و گفت: روز قدس محور اتحاد امت اسلامی و فرصتی برای اعلام مواضع جهان اسلام در برابر اشغالگران قدس شریف است.

رضا ترابی گودرزی در گفت و گو با ایرنا راهپمایی روز قدس را موجب همبستگی امت اسلامی برای آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: روز قدس فقط به امت اسلامی و ایران اختصاص ندارد بلكه تمام كشورهای آسیب دیده از سران كشورهای عربی، صهیونیستها و آمریكا در این حماسه جهانی شركت می كنند.

وی با اشاره به توطئه های آمریكا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در اغلب كشورها اظهار كرد: مردم آزادی خواه جهان در روز جهانی قدس رفتارهای غیرانسانی مستكبران را محكوم و خشم و انزجاز خود را از دشمنان اسلام نشان می دهند.

ترابی گودرزی رمز پیروزی قدس شریف را وحدت و انسجام جهان اسلام عنوان كرد و گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است و مردم فلسطین باید بدانند مسلمانان ایران اسلامی همواره از آنها حمایت می‌ كنند.

وی افزود: جامعه هنری و هنرمندان بروجرد برای تبدیل نقشه های پلید صهیونیست ها به یاس در حماسه روز جهانی قدس شركت كردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بلند كردن صدای عدالت خواهی تمام مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از آمریكا و رژیم غاصب صهیونیست است.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از میدان قیام بروجرد شروع و در مصلی نماز جمعه این شهر پایان یافت.

راهپیمایان پس از برگزاری راهپیمایی باشكوه روز قدس در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شركت كردند.

7190/3031/3022