۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81677773
T T
۰ نفر
شهرام محمدی كارگر حادثه دیده پتروشیمی مارون درگذشت

اهواز -ایرنا- شهرام محمدی كارگر مجتمع پتروشیمی مارون كه چندی پیش بر اثر اشتعال گاز هگزان دچار سوختگی شدید شده بود، پیش از ظهر امروز جمعه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

به گزارش ایرنا، این كارگر مجتمع پتروشیمی مارون كه دچار سوختگی بیش از 50 درصدی شده بود به دلیل نارسایی اندام حیاتی در بیمارستان شهید چمران تهران درگذشت.

شهرام محمدی نهم تیر امسال در لحظه ای كه فلكه شیر خط لاین واحد را باز می كرد از آنجایی كه حد فاصل شیر بسته شده تا نقطه انسداد حاوی گاز حبس شده بود در لحظه آزاد شدن به علت گرمای هوا و برخی عوامل محیطی این گاز مشتعل و دچار سوختگی شدید شد.

این اتفاق در واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی مارون به وقوع پیوست.

در این آتش سوزی تجهیزات جزیی كارخانه شامل كابل های برق و ابزار دقیق و یك دستگاه جرثقیل نیز دچار آتش سوزی شد.

مرحوم محمدی اهل شهر ایذه و از قوم بختیاری منطقه كول‌فرح است.

واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون با ظرفیت تولید سالانه 300هزار تن از سال 86 به تولید رسیده و به لحاظ حجم تولید بزرگترین واحد پلی اتیلن سنگین در كشور است.

خبرگزاری ایرنا استان خوزستان درگذشت این جوان فداكار را به خانواده آن مرحوم و همكاران وی تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده اش صبر جزیل آرزومند است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز شانزدهم تیرماه با حضور در بیمارستان شهید چمران تهران، از كارگر فداكار پتروشیمی منطقه مارون عیادت و از اقدام قهرمانانه وی تجلیل كرد.

6084/6125/1352
۰ نفر