۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۴
کد خبر: 81679160
T T
۰ نفر

آيين بزرگداشت غواص شهيد در كرج برگزار شد

۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۴
کد خبر: 81679160
آيين بزرگداشت غواص شهيد در كرج برگزار شد

كرج- ايرنا- آيين بزرگداشت غواص شهيد سيد جليلي ميري وركي عصر شنبه با حضور خانواده، همرزمان و مسوولان استان البرز در هيات انصارالامام كرج برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين آيين كه آكنده از عطر شهيدان و ياد آنان بود، مسوولان و جمعي از مردم استان البرز با حضور خود ياد و نام اين شهيد عزيز را گرامي داشتند.

پيكر مطهر سيد جليل ميري وركي غواص شهيد عمليات كربلا 4 در منطقه ام الرصاص، روز پنجشنبه و همزمان با سومين شب از ليالي با بركت قدر، بر روي دستان البرزي ها تشييع و در گلزار شهدا امامزاده طاهر (ع) كرج به خاك سپرده شد.

پيكر مطهر سيد جليل ميروركي از شهداي غواصي كه به تازگي فضاي ايران اسلامي را معطر كرده اند، در حالي بر روي دستان مردم قدرشناس البرز تشييع شد كه شركت كنندگان با سردادن شعارهايي نظير حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست، هيدان زنده اند الله اكبر، مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل انزجار خود را از جهان استكبار اعلام مي كردند.

اين كبوتر خونين بار در فروردين ماه سال 1338 در شهرستان تنكابن متولد شد و در عمليات كربلا 4 به عنوان خط شكن حضور يافت و در آن عمليات و در منطقه ام الرصاص به شهادت رسيد و اكنون پيكر مطهرش پس از 29 سال بازگشته و شهر ما را بار ديگر با بوي غيرت، عزت و سربلندي عطرآگين كرده است.

7114/1535