۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵
کد خبر: 81683532
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان :توافق هسته ای حقانیت واقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان ضمن تجلیل از تیم مذاكره كننده گفت : توافق هسته ای حقانیت و اقتدار جمهوری ایران را به جهانیان نشان داد .

رسول زرگرپور در پیامی كه عصر سه شنبه منتشر شد افزود : موفقیت دیپلماسی كشور در مذاكرات ایران و شش قدرت جهانی یكبار دیگر ثابت كرد انقلاب اسلامی ایران با رهبری حكیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید و تیم مذاكره كننده كشورمان می تواند با قدرت و عزت در مقابل زیاده خواهی های دنیای استكبار ایستادگی كند و حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را به اثبات برساند.

در پیام استاندار اصفهان آمده است : این پیروزی سرنوشت ساز، حاصل انتخاب آگاهانه ی مردم ایران اسلامی و رای به اعتدال و دوری از افراط و تفریط بود كه باعث شد با روی كار آمدن دولت تدبیر و امید و با در نظر گرفتن تدبیر و اعتدال با حفظ حقوق ملت ایران در عرصه های بین المللی به موفقیت تاریخ ساز دست یابد و حماسه ساز رویداد بزرگ دیگری باشد.

وی اضافه كرد : تیم مذاكره كننده ی ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و رعایت خط قرمزها و حركت در مسیر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی پس از دوسال تلاش خستگی ناپذیر، گام اساسی را در جهت احقاق حقوق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برداشت و برگ زرینی را در تاریخ تمدن ساز ایران ورق زد.

زرگر پور در ادامه ، این موفقیت بزرگ را حاصل همدلی و همزبانی دولت و ملت و زحمات شبانه روزی تیم مذاكره كننده در جهت حفظ منافع ملی كشورمان و دستیابی به حقانیت صلح آمیزبودن انرژی هسته ای دانست و آنرا را به رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور ،خانواده های معزز شهدا بالاخص شهدای هسته ای ،ملت بزرگ وسرافراز ایران اسلامی مردم شهیدپرور استان اصفهان وهمه تلاشگران این عرصه تبریك گفت .

1339