۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰:۱۷
کد خبر: 81683717
T T
۰ نفر
جشن و شادماني مردم كرمانشاه از موفقيت كشورمان در مذاكرات هسته اي

كرمانشاه - ايرنا - هزاران نفر از مردم كرمانشاه سه شنبه شب بعد از افطار با حضور در خيابان هاي سطح اين شهر از موفقيت كشورمان در مذاكرات با 1+5 ابراز شادماني كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا تعداد زيادي از مردم كرمانشاه با سردادن شعارهايي موفقيت تيم هسته اي كشورمان را در مذاكرات هسته اي جشن گرفتند.

مردم كرمانشاه در بلوار نوبهار، سي متري دوم، ميدان مركزي و خيابان برق كرمانشاه به صورت خودش جوش حضور يافته و در گروه هاي كوچك و بزرگ به ابراز شادماني پرداختند.

شركت كنندگان در اين جشن مردمي كه اكثر آن ها را جوانان و نوجوانان تشكيل مي دادند با سردادن شعارهاي روحاني تشكر تشكر، روحاني دوست داريم، ظريف تشكر تشكر، ظريف اميركبير ايران، ظريف قهرمان ماست و اي يار دبستاني من از دولت تدبير و اميد براي به سرانجام رساندن مذاكرات هسته اي قدرداني كردند.

سرنشينان خودروها نيز با به صدا درآوردن بوق ماشين هاي خود و تكان دادن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران شادماني خود را در اين جشن بزرگ ملي اين گونه نشان دادند.

پخش آهنگ هاي كردي و حماسي در سطح خيابان ها و محلات و پخش شيريني توسط مردم حال و هواي خاصي به جشن مردم كرمانشاه داده است.

هم اكنون ( ساعت 24 ) اكثر خيابان ها و محلات منطقه 22 بهمن كرمانشاه مملو از جمعيت شادمان است.

براساس گزارش خبرنگاران ايرنا مردم ديگر مناطق كرمانشاه نيز از دستاوردهاي مذاكرات هسته اي ابراز خوشحالي كردند.

8066