۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶
کد خبر: 81684839
T T
۰ نفر

چند خبر از اردوي سرخپوشان در تركيه

۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶
کد خبر: 81684839
چند خبر از اردوي سرخپوشان در تركيه

تهران - ايرنا - تيم فوتبال پرسپوليس كه هم اكنون در اردوي قيزيلچه حمام به سر مي برد دو ديدار تداركاتي خود را هفته آينده نيز در همين شهر برگزار خواهد كرد.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، سرخپوشان كه اولين ديدار اين فصل خود را در ديداري دوستانه در آنكارا برگزار كردند، دو مسابقه دوستانه ديگر خود را برابر تيم هاي تيرينيداد و توباگو و آلتين نصير تركيه در قيزيلچه حمام برگزار خواهد كرد.

با توجه به اينكه تمرينات پرسپوليس اكنون در دو مجموعه دنبال مي شود، هنوز تصميم نهايي براي محل برگزاري مسابقه اخذ نشده است.

پرسپوليس در اردوي تركيه گاهي در زمين هاي تمريني بيرون شهر و گاهي در زمين ورزشگاه اين شهر تمرين كرده است و احتمال برگزاري رقابت ها در ورزشگاه بيشتر است. اين ورزشگاه متعلق به تيم اين شهر كوچك بود كه در دسته سوم تركيه بازي مي كند.

سرخپوشان براي تصميم گيري در اين ارتباط منتظر ورود حريفان تداركاتي خود هستند.

** سرخپوشان قرار بود روز شنبه برابر تيمي از قزاقستان به ميدان بروند، اما به دليل تعطيلات عيد فطر اين تيم روز شنبه وارد تركيه مي شود و به همين دليل برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي ترينيداد و توباگو جايگزين اين مسابقه شد.

تيم تركمنستاني هم كه روز 30 تيرماه برابر سرخپوشان قرار مي گيرد، هفته آينده اردوي آماده سازي خود را برپا مي كند.

** لوكا ماريچ پس از آنكه در يكي از تمرينات دچار كشيدگي عضله شد، تمرينات اختصاصي و برنامه‌هاي فيزيوتراپي را دنبال مي‌كند. وي با كاهش درد تصميم داشت به تمرينات گروهي برگردد تا از برنامه هماهنگي با تيم عقب نيفتد، اما برانكو ايوانكوويچ بعد از اخذ نظر گروه پزشكي، با توجه به احتمال تشديد آسيب‌ديدگي مانع از اين امر شد.

در حال حاضر آسيب‌ديدگي اين بازيكن، سنگين عنوان نشده و قرار است تا چند روز ديگر برنامه‌هاي اختصاصي را دنبال كند و كم كم به تمرينات گروهي اضافه شود.

** هادي نوروزي در پايان تمرين روز گذشته به دليل درد در ناحيه كمر به كادر پزشكي مراجعه كرد و اقدامات درماني و فيزيوتراپي از ديروز روي او آغاز شد.

طبق اخبار ارسالي از اردوي سرخپوشان، مشكل نوروزي جدي نيست ولي شرايط او براي حضور در بازي امروز بررسي مي‌شود و اگر تشخيص داده شود كه وي به استراحت نياز دارد، براي جلوگيري از تشديد آسيب‌ديدگي در اين بازي حضور نخواهد داشت تا در بازي بعدي به كار گرفته شود.

** از فردا تا چند روز آرامش خاصي در محل برپايي اردوي سرخپوشان حاكم خواهد شد. دليل اين اتفاق عزيمت تيم هايي است كه اردوي خود را در اين منطقه خوش آب و هوا برپا كرده بودند و با توجه به اينكه قالب آن ها تيم هاي تركيه اي بودند، با توجه به آغاز تعطيلات عيد فطر در تركيه كه چهار روز به طول مي انجامد، راهي شهر هاي خود مي شوند.

البته قرار است تيم هاي جديدي ظرف روزهاي آينده به منطقه وارد شوند.

** تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي اين فصل خود در چارچوب ديداري دوستانه به مصاف تيم گينجربيلي از سوپرليگ تركيه مي‌رود.

برانكو ايوانكوويچ به اين منظور براي تشكيل اولين جلسه فني پيش از بازي، بازيكنان خود را براي ساعت يازده امروز به وقت محلي (12:30 دقيقه به وقت تهران) در هتل محل اقامت فراخوانده است تا برنامه‌هاي تاكتيكي خود را تشريح كند.

در اين جلسه، اولين تركيب بازي اين فصل مشخص مي‌شود و بازيكنان با تشريح وظايف جديد خود آشنا خواهند شد.

** تيم فوتبال پرسپوليس پنجشنبه هفته آينده به حضور يازده روزه خود در تركيه پايان مي دهد و كاروان تيم با پرواز ساعت 11 تركيه را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.

با توجه به اختلاف ساعت و زمان پرواز، ساعت 15 روز پنج شنبه زمان ورود سرخپوشان به تهران اعلام شده است.

ورزشي**1067**1379
۰ نفر