۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۲
کد خبر: 81686014
T T
۰ نفر
417 كيلوگرم مواد مخدر قبل از ورود به مشهد كشف و ضبط شد

مشهد-ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: 417 كيلوگرم موادمخدر قبل از ورود به مشهد كشف و ضبط شد.

به گزارش روز پنج شنبه پايگاه اطلاع رساني پليس ، سردار سرتيپ دوم پاسدار بهمن اميري مقدم افزود: گشت عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتي هماهنگ با ماموران انتظامي شهرستان فريمان يك محموله مواد مخدر را كه قرار بود از زاهدان به مشهد منتقل شود با رصدهاي اطلاعاتي تحت نظر گرفتند.

سردار اميري مقدم افزود: ماموران انتظامي بعد از تحت نظر گرفتن سه دستگاه خودرو 280 كيلوگرم حشيش و 20 كيلوگرم ترياك را از يك دستگاه سمند كشف و ضبط و يكي از عاملان قاچاق مواد مخدر را دستگير كردند.

به گفته وي دو خودروي ديگر به عنوان راه پاك كن قاچاقچيان مورد استفاده قرار گرفته بود.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي تصريح كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان در عمليات ديگري با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان، 117 كيلوگرم ترياك كه قاچاقچيان قصد انتقال آن به مشهد را داشتند كشف و ضبط كردند.

وي خاطر نشان كرد: در اين عمليات نيز يكي از عوامل اصلي قاچاق مواد مخدر به دام افتاد.

به گفته فرمانده انتظامي خراسان رضوي چهار تن مواد مخدر سه ماهه سالجاري در اين استان كشف و 21 باند قاچاق نيز متلاشي و اعضاي آنها دستگير شدند.

سردار اميري مقدم اظهار داشت: روزانه 65 قاچاقچي مواد مخدر در سطح استان خراسان رضوي دستگير مي شوند.

وي با اشاره به اينكه خراسان رضوي در سال گذشته جزو پنج استان برتر كشور در حوزه كشف مواد مخدر بود، گفت: در اين مدت بالغ بر 21 تن مواد مخدر كشف و 67 باند بزرگ قاچاق هم متلاشي شد.ك/1

2095/1211