۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۳۳
کد خبر: 81687711
T T
۰ نفر
سيل 5 مسافر جاده چالوس را با خود برد/اعزام امدادرسانان به 4 روستاي سيل زده

كرج - ايرنا - فرماندار شهرستان كرج گفت كه وقوع سيلاب در جاده چالوس حدفاصل روستاي سيجان از توابع اين شهرستان، پنج نفر از مسافراني كه در حاشيه رودخانه بودند را با خود برد.

محمد تقي ايراني شامگاه يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: اين حادثه شامگاه يكشنبه با وقوع توفان و رگبار شديد درسطح شهرستان كرج رخ داد و تلاش امدادگران براي پيدا كردن حادثه ديدگان ادامه دارد.

وي اظهار كرد: قطعي برق به دليل توفان شديد و يك طرفه بودن جاده چالوس امكان امداد رساني مناسب را به حادثه ديدگان سلب كرده است.

فرماندار كرج گفت: اگر چه نيروهاي امدادي جمعيت هلال احمر، اورژانس و اتش نشاني در تلاش براي يافتن حادثه ديدگان هستند اما به دليل شدت توفان و بارش باران تاكنون موفق نشده اند خبري از سرنوشت آنان به دست آورند.

پيگيري هاي خبرنگار ايرنا حاكي از آن است كه به دليل يك طرفه بودن جاده چالوس اعزام نيروهاي امدادي مشكل شده بود، اما با همكاري نيروهاي پليس راه استان البرز و اسكورت خودروها و تجهيزات امدادرساني، ماموران براي كمك به روستاهاي در محاصره سيل به منطقه اعزام شده اند.

تراكم خودروها در مسير جاده چالوس هم اكنون بسيار بالا است و اين موضوع امدادرساني را به مشكل مواجه كرده است.

بر اساس اين گزارش، 5 روستاهاي شهرستان طالقان نيز در محاصره سيل قرار گرفته و برق برخي از روستاهاي اين شهرستان نيز قطع شده و تعدادي از هموطنان در اين روستاها صدمه ديده اند.

پيگيري هاي مركز ايرنا البرز درباره آخرين وضعيت سيل در استان ادامه دارد و خبرهاي تكميلي متعاقبا منتشر مي شود.

8029/1535/2098
۰ نفر