۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶
کد خبر: 81688154
T T
۰ نفر

من و خونگیرم یه هویی

۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶
کد خبر: 81688154
من و خونگیرم یه هویی

تهران -ایرنا -سازمان انتقال خون به مناسبت روز ملی انتقال خون (9 مرداد) مسابقه عكس سلفی اهدا كنندگان برگزار می كند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان انتقال خون در پی استقبال اهدا كنندگان از گرفتن عكس سلفی از خودشان هنگام اهدای خون، این سازمان نیز برای جهت دهی و انسجام بخشی به این حركت خود جوش فرهنگی به مناسبت روز ملی انتقال خون ( 9 مرداد) در نظر دارد مسابقه عكس سلفی اهدا كنندگان را برگزار كند.

براساس این گزارش اهدا كنندگان می توانند از 29 تیر تا 11 مردادماه سال جاری ازخودشان هنگام اهدا سلفی بگیرند و به نشانی selfi@ibto.ir ارسال كنند.

بر اساس این گزارش ، هر اهدا كننده می تواند سه سلفی ارسال كند و به پنج مورد از بهترین سلفی های ارسال شده جوایزی تعلق می گیرد.

این گزارش افزود : «من و خونگیرم یه هویی»، «من و كیسه خون»، «من روی تخت اهدا» از جمله موضوعات اعلام شده برای این مسابقه است. حتی اگر به هر دلیلی شرایط اهدای خون را نداشته باشید می توانید سلفی خود را در حال پذیرش یا مصاحبه با پزشك اهدا تهیه كنید و برای انتقال خون بفرستید.

روابط عمومی سازمان انتقال خون در اوایل ماه مبارك رمضان به دنبال استقبال مردمی برای اهدای خون وهمچنین گرفتن عكس سلفی هنگام اهدا به تمام مراكز انتقال خون اعلام كرد به هیچ عنوان جلوی عكس و سلفی گرفتن اهدا كنندگان را نگیرند و از اهدا كنندگان هم دعوت كرد هرچه دوست دارند عكس های سلفی و یه هویی از خودشان و كیسه خونشان بگیرند و به اشتراك بگذارند.

اجتمام(1)**2181**1776
۰ نفر