۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۵۸
کد خبر: 81696106
T T
۰ نفر
مسابقات انتخابي تيم وزنه برداري آذربايجان غربي در اروميه برگزار شد

اروميه ـ ايرنا ـ مسابقات و ركوردگيري انتخابي تيم وزنه برداري آذربايجان غربي ، اعزامي به قهرماني كشور در اروميه برگزار شد.

رييس هيات وزنه برداري آذربايجان غربي روز يكشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مسابقات با حضور 30 وزنه بردار و با انجام ركوردگيري در بين ورزشكاران متولد سالهاي 78 تا 80 در سالن خانه وزنه برداري اروميه برگزار شد.

وي اظهار كرد: در دسته 50 كيلوگرم علي عبدالعلي زاده از شهرستان شوط توانست در حركت يك ضرب 80 كيلوگرم و در حركت دو ضرب وزنه 90 كيلوگرم را بالاي سر ببرد تا ركورد نفر اول سال گذشته را جا به جا كند.

مرادزاده گفت: در دسته 69 كيلوگرم احمد احمدي نژاد از مهاباد در حركت يك ضرب با بالاي سر بردن وزنه 132 كيلوگرم ، ركورد كشور را كه در كارنامه كيانوش رستمي ثبت شده بود ، يك كيلوگرم بهبود بخشيد.

وي در خصوص ادامه برگزاري اردوهاي مستمر هيات استان افزود: چهارمين مرحله اردوي نوجوانان و سومين مرحله اردوي جوانان با حضور 20 وزنه بردار از شهرستان هاي اروميه ، خوي ، شوط ، مهاباد و مياندوآب در كنار وزنه برداران استعداديابي شده به مدت يك هفته برگزار مي شود.

مرادزاده اظهار كرد: پس از هفت سال وقفه در فعاليت هيات شهرستان نقده ، چهار وزنه بردار در اين ركوردگيري بر روي تخته رفتند كه نويد روزهاي خوبي را براي هيات وزنه برداري اين شهرستان استان به همراه دارد.

وي از حضور مجدد علي ميري در اردوي تيم ملي بزرگسالان ابراز خرسندي كرد و افزود: ميري از دوشنبه گذشته (29 تيرماه) با آمادگي بسيار خوب در كنار ساير هم تيمي هاي خود زير نظر حسين توكلي به انجام تمرينات منسجم پرداخته است.

مرادزاده گفت: تيم منتخب استان به مسابقات قهرماني كشور اعزام مي شود.

وي اضافه كرد: اين مسابقات از روز 13 مرداد ماه جاري به ميزباني قزوين برگزار مي شود.ك3

7126/1905