۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴
کد خبر: 81696866
T T
۰ نفر
گام نهايي تصويب آيين نامه تسهيلات آموزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر

تهران- ايرنا- رييس ستاد برنامه ريزي و دبير شوراي طرح و برنامه شاهد و ايثارگر گفت: آيين نامه تسهيلات آموزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر با حضور وزراي عضو اين شورا به منظور اجرايي شدن به تصويب نهايي مي رسد.

به گزارش ايرنا از بنياد شهيد، حجت الاسلام سيد حسن موذني از برگزاري جلسه ساليانه شوراي طرح و برنامه شاهد و ايثارگر ششم مرداد ماه جاري با حضور وزراي عضو شورا و روساي سازمان صدا و سيما و مركز ملي نخبگان كشور در سالن جلسات دفتر رياست بنياد شهيد و امور ايثارگران خبر داد.

وي در باره موضوعات و دستور جلسه شورا اظهار داشت: در اين جلسه ابتدا گزارش يك ساله عملكرد طرح شاهد و ايثارگر در دولت تدبير و اميد مطرح شده و سپس آيين نامه تسهيلات دانشجويان شاهد و ايثارگر كه در ستاد برنامه ريزي طرح شاهد با حضور معاونان وزاري طرح شاهد مورد تائيد قرار گرفته، جهت تصويب نهايي ارائه خواهد شد.

معاون بنياد شهيد ادامه داد: در اين جلسه همچنين موضوع مهم و اساسي پيش نويس اصلاحيه اساسنامه طرح شاهد و ايثارگر مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت كه در صورت تصويب اعضاي شوراي طرح و برنامه به شوراي عالي انقلاب فرهنگي به منظور تصويب اصلاحات و ابلاغ آن توسط رييس جمهور انجام خواهد شد.

موذني ابراز اميدواري كرد: مصوبات شوراي طرح و برنامه بتواند نقش بسزايي در بهبود خدمات دهي به جامعه 210 هزار نفري دانش آموزان و دانشجويان و طلاب شاهد و ايثارگر داشته باشد.

اجتمام**1880 ** 1418
۰ نفر