۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷
کد خبر: 81699923
T T
۰ نفر
معاون وزیر صنعت: رمز موفقیت دانش آموزان دانستن كاربرد علم است

كرمان - ایرنا - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رمز موفقیت محصلین و دانش آموزان یادگیری كاربرد علم است و اینكه آنها بدانند علمی كه امروز در حال یادگیری آن هستند می تواند در آینده چه كاربردی داشته باشد

به گزارش ایرنا، علی اصغر توفیق روز چهارشنبه در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات كشوری علمی كاربردی ویژه هنرجویان سال سوم شاخه كاردانش در كرمان افزود: دانش آموزان در صورت داشتن و فهمیدن دانش كاربردی علمی كه در حال یادگیری آن هستند، موفق خواهند بود.

وی خطاب به دانش آموزان خاطرنشان كرد: دانستن علم خوب است اما علم كاربردی خیلی بهتر می باشد و باید بدانید برای چه درس می خوانید و برای چه هدفی آن را فرا می گیرید.

توفیق بیان كرد: همه مسولان كشور كه امروز مشغول به كار و فعالیت هستند، مسیر كلاس های مدرسه را گذرانده اند و می گویم كه این مسیر جالب است.

وی به برگزاری تورهای بازدید برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات كشوری علمی كاربردی ویژه هنرجویان سال سوم شاخه كاردانش از واحدهای صنعتی بزرگ كشور اشاره و اظهار كرد: 100 نفر برگزیده این مسابقه از صنایع بزرگ كشور در استان های مختلف بازدید خواهند كرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: 200 برگزیده دیگر هم از واحدهای بزرگ صنعتی در استان خود بازدید می كنند كه تمامی امور برنامه ریزی و هماهنگی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

نزدیك به 300 دانش آموز سال سوم شاخه كاردانش از سراسر كشور در سیزدهمین دوره مسابقات كشوری علمی كاربردی ویژه هنرجویان سال سوم شاخه كاردانش كه در كرمان برگزار شد، شركت كردند.

در این آیین از حدود 50 نفر دانش آموزی كه رتبه برتر مسابقات در رشته های مختلف مهارتی و فنی و حرفه ای را دریافت كرده بودند تقدیر به عمل آمد.

7439/1860
۰ نفر