۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۷
کد خبر: 81700451
T T
۰ نفر
فيناليست هاي مسابقات بسكتبال پسران دانشگاه آزاد در سمنان مشخص شدند

سمنان - ايرنا - در ادامه بازيهاي ليگ دسته يك مسابقات بسكتبال پسران دانشگاه هاي آزاد اسلامي كشور در سمنان، تيم هاي خوزستان و مركزي به ديدار نهايي رسيدند.

معاون اجرايي اين مسابقات روز چهارشنبه به ايرنا گفت: در بازي هاي امروز و براي مشخص شدن دو تيم فيناليست و بازي رده بندي، خوزستان و مازندران به مصاف هم رفتند كه خوزستان 93 به 83 بازي را برد به بازي نهايي راه يافت.

علي دوستي ادامه داد: در بازي ديگري نيز تيم استان مركزي موفق شد 65 به 48 تيم استان گيلان را شكست دهد و راهي بازي نهايي شود.

وي خاطرنشان كرد: پيش از اين بازيها نيز، گيلان 68 به 34 تيم قزوين، خوزستان 67 به 49 تيم چهارمحال و بختياري و مازندران 64 به 47 تيم كرمانشاه را از پيش رو برداشته بودند.

دوستي با اشاره به برگزاري دو بازي براي مشخص شدن تيم هاي سقوط كننده به ليگ دسته 2 مسابقات بسكتبال پسران دانشگاه آزاد كشور، افزود: در اين بازيها نيز چهارمحال و بختياري 63 به 58 كرمانشاه را مغلوب كرد و قزوين 62 به 58 اصفهان را پشت سرگذاشت.

معاون اجرايي مسابقات بسكتبال پسران دانشگاه آزاد كشور در سمنان گفت: فردا هشتم مرداد، ابتدا تيم هاي گيلان و مازندران بازي رده بندي و سپس تيم هاي خوزستان و مركزي بازي نهايي را برگزار مي كنند.

مسابقات ليگ دسته 2 بسكتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامي كشور نيز از دهم تا شانزدهم مرداد و مسابقات ليگ دسته سه، از هجدهم تا بيست و پنجم مرداد، در مجموعه ورزشي آزادگان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان برگزار مي شود.ك/3