۹ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۱
کد خبر: 81702390
T T
۰ نفر

ایوانكوویچ: غافلگیر شدیم

۹ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۱
کد خبر: 81702390
ایوانكوویچ: غافلگیر شدیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: با وجود اینكه به بازیكنان در طول هفته تذكر داده بودم ، اما باز هم برابر پدیده غافلگیر شدیم.

به گزارش ایرنا، برانكو ایوانكوویچ پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی و در هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برترباشگاه های ایران، اظهار داشت: انتظار داشتم لیگ را با برتری اغازكنیم، چرا كه میزبان بودیم و تماشاگران به خوبی از تیم حمایت كردند.

وی با اشاره به اینكه دیدارهای نخست رقابت ها همواره سخت است، افزود: در طول بازی فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داده و تنها دو دقیقه تمركزمان از بین رفت و نتوانستیم پیروز شویم.

وی با ابراز ناراحتی از اینكه تیمش نتوانست 3 امتیاز این بازی را كسب كند، اظهار داشت:دوست داشتم امروز برد را به هواداران تقدیم كنیم.

برانكو تصریح كرد:‌ با این حال از بازیكنان ممنون هستم چرا كه نمایش بسیار خوبی در میدان داشتند و تنها غافلگیری بود كه مانع از برتری پرسپولیس شد. باید بدانیم كه اشتباهات در فوتبال عواقب بدی دارد و همین مساله باعث گل خوردن ما شد.

سرمربی پرسپولیس درادامه تصریح كرد:‌شرایط ما هفته به هفته با برنامه های تمرینی كه داریم و بازگشت سایر نفرات، بهتر می شود.

برانكو در پاسخ به سوالی كه آیا به هواداران قول قهرمانی می دهد، گفت: چه كسی می تواند قول قهرمانی بدهد كه من به عنوان مربی حرفه ای، قول بدهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از سوالی مبنی بر اینكه سرخپوشان هافبك خلاق ندارند، گفت: از این صحبت تعجب می كنم. 2گل زدیم و چهار موقعیت مسلم دیگر را از دست دادیم. این همه فرصت گلزنی با وجود هافبك های خلاق و سرعتی به دست آمد.

وی افزود:‌زمانیكه یك بر صفر پیش بودیم، ضربه سر میلاد كمندانی به دیرك برخورد كرد و اگر آن توپ گل می شد پیروزی قاطعی به دست می آوردیم. به هرحال بدشانسی و غافلگیری امروز برای ما گران تمام شد.

برانكو درخصوص عملكرد بازیكنان جدید وجوان تیمش اظهار كرد: عادت ندارم بعد از از بازی در مورد عملكرد نفرات حرف بزنم. معتقدم امروز نفرات پرسپولیس با تمام توان بازی كردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی كه آیا ضعف تیمش در خط دفاعی را قبول دارد؟ گفت:‌ كاملا موافق هستم كه امروز در دفاع بد بودیم. حریف 2 فرصت نصف و نیمه داشت و به گل رسید اما پرسپولیس قدر موقعیت های خود را ندانست.

وی افزود: به طور یقین با اضافه شدن سوشا مكانی، مایكل اومانا، امید عالیشاه و مهدی طارمی، شرایط تیم بسیار بهتر خواهد شد.

برانكودر پایان خطاب به هواداران گفت: تمام تلاش من و بازیكنان رسیدن به عنوان قهرمانی است اما در این مسیر قولی نمی دهم و فقط می گویم كه سخت تلاش خواهیم كرد.

ورزشی(2)**3783**1590