۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱
کد خبر: 81706094
T T
۰ نفر
پروژه درياچه خليج فارس در فهرست 10 پروژه برتر جهان در سال 2015 قرار گرفت

تهران- ايرنا- روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران اعلام كرد: پروژه احداث درياچه شهداي خليج فارس در فهرست 10 پروژه برتر جهان در سال 2015 قرار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، پس از ارزيابي پروژه احداث درياچه شهداي خليج فارس توسط داوران پنجاهمين دوره جايزه بين المللي تعالي مديريت پروژه، درياچه شهداي خليج فارس به عنوان يكي از 10 پروژه برتر جهان در سال 2015 معرفي و لايق دريافت جايزه 'تعهد به تعالي' شناخته شده است.
بر پايه اين گزارش، درياچه 140 هكتاري خليج فارس كه طراحي و اجراي آن توسط مهندسان و كارگران بومي انجام شده است ارديبهشت ماه 92 به بهره برداري رسيد.
اين گزارش مي افزايد: در ارزيابي چگونگي مديريت پروژه احداث اين درياچه، معيارهاي مختلفي از جمله تحقق اهداف پروژه، راهبري پروژه در ابعاد و لايه هاي مختلف اركان اجرايي، دست اندركاران و كاركنان و نحوه گزينش و حرفه اي بودن آنها، آموزش حين كار و نتايج حاصل از عملكرد كاركنان، استفاده اثربخش و كارآمد از منابع، بهره گيري از فرآيندها و نحوه بررسي و تغيير آنها در صورت نياز، نحوه تأمين منافع ذينفعان و نتايج حاصل از اجراي پروژه در نظر گرفته شد.
براساس اين گزارش: جوايز پنجاهمين دوره جايزه بين المللي مديريت پروژه، پنجم تا هشتم مهر ماه امسال همزمان با برگزاري نشست جهاني مديريت پروژه در پاناما اعطا شود.
در اين گزارش آمده است: اين سومين بار است كه يكي از پروژه هاي اجرا شده توسط مديريت شهري پايتخت در چنين رقابت هايي مورد قدرداني قرار مي گيرد.
تهرام/9350//1348
۰ نفر