۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
کد خبر: 81706965
T T
۰ نفر
فرماندار تفت : دولت برگزاري انتخابات سالم را وظيفه خود مي داند

يزد - ايرنا - فرماندار تفت گفت: اين دولت كه برخواسته از خواست و اراده عمومي و حضور حماسي و باشكوه در 24 خردادماه 92 است برگزاري انتخابات قانونمند و سالم و صيانت از آراي مردم را وظيفه قطعي خود مي داند.

به گزارش ايرنا محمود زارع رشكوييه روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات اين شهرستان با اشاره به در پيش بودن برگزاري انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاري گفت: انتخابات، نماد مردم سالاري و مظهر جمهوريت نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي تصريح كرد: ايران اسلامي امروز مفتخر است كه با وجود همه بحران‌ها، جنگ هشت ساله و ... در همه مقاطع بر برگزاري انتخابات و مراجعه به آراي عمومي براي تعيين نحوه اداره كشور در بخشهاي مختلف پافشاري كرده و در اين رابطه در دنيا سرآمد است.
فرماندار تفت با بيان اين كه دولت تدبير و اميد، برگزاري انتخاباتي سالم، بي طرفانه و حماسي را از اولويت هاي كار خود مي داند اظهار داشت:
مسوولان شهرستان تفت نيز در همين راستا همه توان خود را به كار خواهند گرفت تا شاهد برگزاري انتخاباتي باشكوه و حماسي باشيم.
زارع با اشاره به انتصاب اعضاي ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: ستاد انتخابات شهرستان تفت بايد با برنامه ريزي دقيق و تسلط كامل بر قانون انتخابات، فضا را براي برگزاري شكوهمندانه انتخابات در شهرستان تفت فراهم آورند و كارها و اقدامات لازم را مطابق با ابلاغيه هاي وزارت كشور و ستاد انتخابات كشور به انجام رسانند.
فرماندار تفت با تاكيد بر فراهم نمودن شرايط براي مشاركت همه جناحها و سلايق در عرصه انتخابات، خواستار تعامل سازنده و تنگاتنگ ستاد انتخابات شهرستان تفت با ستاد انتخابات استان شد.
در ادامه اين نشست اعضاي ستاد به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
6197/7547