۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81708467
T T
۰ نفر
درخواست پلیس آگاهی تهران برای شناسایی دزد60 ساله + عكس

تهران- ایرنا- مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویری از یك سارق از شهروندان تهرانی برای شناسایی وی كه 60 ساله به نظر می رسد درخواست كمك كرد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی خواست در صورت شناسایی و داشتن اطلاعاتی از هویت ، محل زندگی و یا مكان های تردد صاحب تصویر مراتب را از طریق شماره تماس های 21865689 و 88505753 در اختیار كارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

*اظهارات مالباخته
خانم جوانی با مراجعه به كلانتری 125 یوسف آباد از سرقت اموال داخل خودرو خود به ماموران كلانتری خبرداد و مدعی شد كه تعدادی عابربانك حاوی رمز، مدارك شناسایی و دو میلیون تومان در كیفش داشته كه به سرقت رفته است.
با تشكیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت از داخل خودرو و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: در خیابان امیرآباد – میدان قزل قلعه خودرو خودرا برای خرید از میدان میوه و تره بار پارك كرده و پس از پایان خرید به محل پارك خودرو مراجعه و متوجه شدم كه كیفم با محتویات داخل آن به سرقت رفته است.

*برداشت های غیر مجاز از حساب های مالباخته
با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانك های حاوی رمز، بررسی تراكنش مالی این حساب ها انجام و مشخص شد كه در چندین مرحله و در مراكز مختلف، بیش از 10 میلیون تومان از حساب های عابربانك برداشت شده است.
با شناسایی مراكز برداشت پول از عابربانك های مسروقه، كارآگاهان با مراجعه به این مراكز در خیابان جمهوری، حافظ و میدان امام خمینی، به تحقیق از صاحبان چندین مركز تجاری پرداختند.
صاحب یكی از این مراكز در اظهارات خود به كاراگاهان گفت: افراد زیادی برای خرید عمده سیگار به فروشگاه من مراجعه می كنند، با این وجود مغازه مجهز به دوربین های مداربسته است.
با توجه به تجهیز این مركز تجاری و تعداد دیگری از مراكز خرید به دوربین های مداربسته، كارآگاهان به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های این مراكز پرداخته و نهایتا موفق به شناسایی تصویر مردی حدودا 60 ساله در تمامی این مراكز شدند كه با مراجعه به آنها اقدام به خرید عمده سیگار، روغن نباتی، زیتون، آجیل كرده بود.
مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام كرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است.
تهرام/281/1831
۰ نفر