دختر كشتي گيرايراني:‌توكل به خدا و خود باوري رمز موفقيتم در اين رقابت ها است

تهران - ايرنا - فيناليست وزن منهاي 55 كيلوگرم كشتي كمربند زنان، گفت:‌ اولين دوره است كه در مسابقات قهرماني آسيا شركت مي كنم و با توكل به خدا و خودباوري توانستم با شكست حريفانم، راهي فينال اين وزن شوم.

يگانه غريب گشته، كشتي گير 23 ساله كشورمان در حاشيه مسابقات كشتي كمربند زنان قهرماني آسيا در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سطح اين رقابت ها به دليل وجود برترين هاي رشته آسيا بسيار بالا بود، اما تيم كشتي ايران به دليل داشتن تمرينات منظم طي شش ماه گذشته و رسيدن به سطح بالايي از اعتماد به نفس و خودباوري توانست عملكرد خوبي داشته باشد.
وي با اشاره به راه يابي پنج كشتي گير زن ايراني به مرحله فينال ادامه داد: هرچه را در تمرينات آموخته بودم در زمين اجرا كردم و تصور مي كنم اين مساله عامل موفقيت و راهيابي ام به فينال اين رقابت ها بود.
غريب گشته با بيان اينكه زمان زيادي تا شروع مسابقات قهرماني جهان نمانده است، گفت:‌ براي حضور در مسابقات جهاني به 70 درصد آمادگي مورد نياز دست يافته ام و اميدوارم در فاصله باقي مانده تا مهرماه و مسابقات جهاني به آمادگي مطلوب دست يابم .
رقابت هاي كشتي كمربند زنان قهرماني آسيا با حضور 38 كشتي گير از هشت كشور آسيايي از صبح امروز (جمعه ) در سالن شهداي هفتم تيرماه تهران آغاز شده است و امشب با معرفي برترين هاي اين رشته به كار خود پايان خواهد داد.
ورزشي (4)**1828**1584