۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰:۰۶
کد خبر: 81711494
T T
۰ نفر
العامری هشدار داد : بغداد همچنان در معرض تهدید داعش قرار دارد

بغداد - ایرنا - هادی العامری دبیركل سازمان بدر و فرمانده الحشدالشعبی، جمعه شب خطاب به اهالی پایتخت گفت كه بغداد همچنان از سوی داعش در معرض تهدید قرار دارد و از دولت العبادی خواست برای پایان دادن به ماجرای اعتراضات عمومی، با مشت آهنین غارت گران اموال مردم را در هم بكوبد.

به گزارش ایرنا، وی كه درجمع خبرنگاران شبكه های عراقی سخن می گفت، با بیان اینكه خطر داعش برای پایتخت عراق واقعی است، گفت كه مساله جنگ علیه داعش هنوز حل نشده و نتیجه نداده است.
العامری، از اینكه تظاهرات وتجمع ها، توجه ها را ازجنگ وهدف اصلی منحرف كند، ابراز نگرانی كرد وهشدار داد : بغداد همچنان در معرض خطر داعش است و ما گزینه دیگری جز ادامه نبرد با این گروه تروریستی نداریم.
وی جنگ با داعش را به مثابه نبرد برای بودن وبقاء توصیف كرد و در عین حال از دولت العبادی خواست تمام تلاش هایش را برای بهبود اوضاع و خدمت رسانی به مردم بكار گیرد وآنانی را كه اموال مردم را غارت می كنند، با مشت آهنین هدف قرار دهد.
دبیر كل سازمان بدر وفرمانده الحشدالشعبی، درهمین حال به اهالی فلوجه یادآور شد كه نبرد فلوجه نزدیك وقریب الوقوع است، بنابراین هرچه سریعتر این شهر را ترك كنند كه درهنگامه نبرد فرصتی برای خروج دست نخواهد داد.
سازمان بدر وهادی العامری دبیركل این سازمان كه از انحراف افكار عمومی از جنگ از طریق تجمع ها و تظاهرات ابراز نگرانی كرده اند، روز جمعه پس از اعلام نظر مرجعیت درخصوص اعتراضات مردمی، ضمن اعلام پایبندی و التزام به منویات مرجعیت، آمادگی خود را برای همكاری با دولت جهت ریشه كن كردن فساد اعلام كرد.
خاورم*4*1770*1859