۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۰
کد خبر: 81711603
T T
۰ نفر
جهانگیری: در خصوص شكایت رییس جمهور دولت دهم ابلاغیه ای نگرفته ام

تهران - ایرنا – معاون اول رییس جمهوری گفت: ابلاغیه ای در خصوص شكایت رییس جمهور دولت دهم از سوی دستگاه قضایی هنوز به بنده ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، اسحاق جهانگیری كه روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید می كرد، در خصوص شكایت رییس دولت دهم از وی گفت: این پرونده در حال حاضر در دستگاه قضایی است و می توانید از این دستگاه پرس و جو كنید.
وی در خصوص اظهارات اشرفی اصفهانی درباره پرونده معاون اجرایی دولت دهم كه گفته بود ایشان در 10 كشور سرمایه گذاری كرده است اظهار داشت: در جریان جزئیات نیستم.
معاون اول رییس جمهوری گفت: مسائلی در دستگاه قضایی مطرح می شود كه مسئول آن خود آن دستگاه است. باید منتظر باشیم تا موضوعات بررسی و اعلام نظر شود.
جهانگیری در خصوص جایگاه ایسنا و عملكرد این خبرگزاری در دوران دولت یازدهم نیز گفت: ایسنا یك خبرگزاری جوان و موفق در كشور است كه نیروهای جوانی را جمع كرده و بسیار سخت كوش هستند و در این دوره كوتاه خوب درخشیده است.
وی افزود: در دولت یازدهم نیز ایسنا در خصوص موضوعات مربط به مردم و دولت با انصاف برخورد كرده و امیدواریم در آینده موفق باشد.

سیام ** 1053 ** 9314**1553
۰ نفر