۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸
کد خبر: 81716491
T T
۰ نفر
واژگوني پرايد درجاده ورامين يك كشته برجاگذاشت/گاز چاه سه نفر را مسموم كرد

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از واژگوني يك دستگاه خودروي پرايد و كشته شدن يك نفر در اين حادثه خبر داد و گفت: در حادثه ديگري نيز گاز سمي يك چاه سبتيك سه كارگر ايراني را مسموم كرد.

سيد جلال ملكي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شب گذشته در ساعت 22:37 حادثه خودرويي در جاده ورامين مقابل پل فيروزآباد به سامانه 125 اعلام و ماموران ايستگاه 86 به محل اعزام شدند.
وي گفت: در اين حادثه يك دستگاه خودروي سواري پرايد به هنگام حركت با دو سرنشين به دلايل نامشخص با نيوجرسي هاي وسط بزرگراه برخورد و خودروي پرايد به پهلو به حالت نيمه واژگون در آمد.
ملكي با بيان اينكه در اين حادثه هر دو سرنشين در داخل خودرو گرفتار شده بودند افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات هيدروليكي قطعات خودرو را برش و هر دو سرنشين را از محل خودرو خارج كردند.
وي خاطرنشان كرد: به تشخيص عوامل اورژانس يك آقاي 35 ساله در اين حادثه فوت مي كند و يك خانم 30 ساله نيز به دليل مصدوميت به مراكز درماني منتقل شد.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: در ساعت 10 دقيقه بامداد محل در اختيار كارشناسان پليس راهور براي بررسي علت تصادف قرار گفت.

* گاز سمي چاه سه كارگر ايراني را مسموم كرد
ملكي در ادامه از مسموميت سه كارگر ايراني در يك چاه سبتيك در مجتمع بزرگ فروشگاهي خبر داد و گفت: در ساعت 14:45 روز گذشته حادثه چاه در بزرگراه شهيد ستاري نبش پيامبر اكرم(ص) به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ايستگاه آتش نشاني به اين محل اعزام شدند.
وي افزود: در طبقه منهاي هفت (پاركينگ) مجتمع بزرگ فروشگاهي يك چاه سبتيك كه البته تخريب شده بود سه كارگر ايراني 50 ساله براي نظافت وارد مخزن اين چاه شده بودند كه به دليل وجود گازهاي سمي هر سه كارگر دچار ضعف و بي حالي شده بودند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران خاطرنشان كرد: آتش نشانان هر سه كارگر ايراني را از داخل چاه خارج و خوشبختانه هر سه كارگر زنده توسط عوامل اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند.
تهرام/7243/1831
۰ نفر