۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸
کد خبر: 81717460
T T
۰ نفر
منصوريان: بازي سختي در مقابل تيم سياه جامگان خراسان پيش رو داريم

مشهد - ايرنا - سرمربي تيم نفت تهران گفت: بازي سختي را در مقابل تيم سياه جامگان خراسان پيش رو داريم.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا عليرضا منصوريان عصر چهارشنبه در آستانه ديدار تيم هاي نفت تهران و سياه جامگان خراسان در مشهد در نشست خبري افزود: شناخت كافي از تيم حريف خود نداريم و تنها دو بازي گذشته آن را آناليز كرده ايم.
وي گفت: فقدان شناخت كافي از تيم سياه جامگان شرايط را براي ما سخت تر كرده و اميدوارم با ارايه يك بازي مناسب و استفاده موثر از فرصتهاي پيش آمده سه امتياز بازي را كسب كنيم.
وي اظهار كرد: ممكن است تيم سياه جامگان براي اثبات خود در اين بازي دست به كارهايي بزند لذا بايد به طور دقيق و حساب شده تر عمل كنيم.
وي افزود: با تقويت تيم و توجه بيشتر به بدن سازي بازيكنان سعي كرديم با آمادگي بيشتر در ليگ برتر امسال حضور يابيم.
سرمربي تيم نفت تهران گفت: از عملكرد بايكنان خود راضي هستم و آنان در دو هفته گذشته تا حد زياد انتظارات ما را برآورده كردند.
منصوريان اظهار كرد: بايد به بازيكنان خود گل نخوردن و نباختن را ياد دهيم تا براي حمله به تيم هاي حريف و رسيدن به موقعيت هاي گل، بهتر عمل كنند.
سرمربي تيم سياه جامگان خراسان هم گفت: بازي و كسب امتياز در مقابل تيم نفت تهران به عنوان تيمي با ساختار قوي و بازيكنان مستعد و توانمند كه سابقه حضور در رقابهاي باشگاه هاي آسيا دارد، براي ما بسيار سخت و حساس است.
رسول خطيبي افزود: دو بازي قبلي تيم نفت تهران را آناليز و نقاط ضعف و قوت آن را شناختيم و با شناخت نسبي در مقابل اين تيم به ميدان مي رويم.
وي اظهار كرد: در 80 درصد از دو بازي ابتداي ليگ برتر تاكنون بسيار خوب بازي كرديم و سعي مي كنيم در ادامه رقابتها با ارايه بازيهاي تماشايي و مبتني بر برنامه مردم مشهد و هواداران خود را شاد كنيم.
وي از رسانه هاي ارتباط جمعي و هواداران سياه جامگان خراسان خواست از اين تيم در ادامه رقابتهاي ليگ برتر بيش از پيش حمايت كنند.
تيم هاي سياه جامگان خراسان و نفت تهران عصر پنجشنبه در راستاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور در ورزشگاه ثامن الحجج (ع) مشهد به ميدان مي روند.
تيم سياه جامگان در دو بازي گذشته خود در ليگ برتر با نتايج دو بر يك و يك بر صفر در مقابل تيم هاي استقلال تهران و استقلال اهواز شكست خورده بود.
تيم نفت تهران هم در دو هفته گذشته بازيهاي خود را با تيم هاي تراكتورسازي و صباي قم با نتايج مساوي بدون گل و يك بر يك به پايان برد./2
2095/ 6053