۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۴
کد خبر: 81720412
T T
۰ نفر

سوداگر مرگ با شليك پليس زمين گير شد

۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۴
کد خبر: 81720412
سوداگر مرگ با شليك پليس زمين گير شد

شهركرد- ايرنا- فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري سوداگر مرگ و كشف يك كيلو و 735 گرم هروئين پس از شليك ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سردار نورعلي ياري با اعلام اين خبر افزود: در پي كسب اخباري مبني بر اينكه يكي از قاچاقچيان مواد مخدر اقدام به خريد هروئين از استان اصفهان و توزيع گسترده اين مواد در سطح چهارمحال و بختياري مي كند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي گفت: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضايي، با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و با استفاده از اطلاعات منابع خود، متهم را هنگام انتقال مواد مخدر به وسيله يك دستگاه خودرو پژو پارس در جاده اصفهان- بروجن شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.
ياري افزود: با ايجاد ايست و بازرسي و استقرار علائم هشدار دهنده در مسير حركت اين سوداگر مرگ، به وي دستور ايست داده شد كه وي بدون توجه به دستور ماموران، با افزودن به سرعت خودرو قصد فرار داشت كه ماموران با رعايت قانون با به كار گيري سلاح، اقدام به شليك تيرهوايي كردند و خودرو اين قاچاقچي سرانجام پس طي مسافت طولاني و برخورد با درختان اطراف جاده متوقف شد.
سردار ياري اظهار كرد: با توقف خودرو، متهم قصد معدوم كردن مواد مخدر داخل خودرو را داشت كه با هوشياري ماموران، اقدام وي ناكام ماند و طي بازرسي از اين خودرو يك كيلو و 735گرم هروئين كشف شد.
وي با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي از مردم خواست با توجه به اولويت پليس در تشديد برخورد با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر، اطلاعات خود را در زمينه فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر از طريق تلفن يا پيامك 110 به پليس اطلاع دهند.
* اجراي دو طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در چهارمحال و بختياري
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري، از جمع آوري 44 معتاد متجاهر و توقيف 18دستگاه موتورسيكلت متخلف در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در استان خبر داد.
فضل اله برزويي افزود: به منظور پيشگيري از وقوع سرقت هاي خرد كه عمده آنها توسط معتادان متجاهر رخ مي دهد، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان اقدام به اجراي طرح جمع آوري اين گونه معتادان در سطح استان كردند.
وي گفت: در نتيجه اجراي اين طرح 44 نفر از معتادان جمع آوري و با هماهنگي مراجع قضايي به مركز ماده 16معرفي شدند.
برزويي افزود: در اجراي طرح ديگري ماموران انتظامي شهرستان كيار، 18 دستگاه موتورسيكلت متخلف فاقد مدارك از جمله كارت و گواهينامه ، بيمه نامه و كلاه ايمني را توقيف و جهت اعمال قانون روانه پاركينگ كردند.
سرهنگ بروزيي، سامانه تلفن و پيامك سه شماره اي 110 را آسان ترين و بهترين پل ارتباطي مردم و پليس اعلام كرد و از مردم خواست با ارسال اخبار مرتبط با مواد مخدر و يا اخبار امنيتي و ترافيكي، پليس را در اجراي بهتر ماموريت ها ياري كنند.
7360/2097/1772
۰ نفر