۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۵۴
کد خبر: 81720505
T T
۰ نفر
تجاوزهای مكرر ابوبكر البغدادی به كایلا مولر پیش از اعدام

تهران-ایرنا- خانواده كایلا جین مولر امدادرسان آمریكایی كه در نیمه بهمن ماه سال گذشته (93) به دست گروه تروریستی داعش كشته شد اعلام كرده است كه ابوبكر البغدادی سركرده تروریست های داعش بارها در منزل یكی از اعضای ارشد این گروه به دخترشان تجاوز كرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه سی ان ان، خانواده كایلا مولر به شبكه 'ای.بی.سی' گفته اند: به ما گفته شد كه كایلا مورد شكنجه جنسی قرار گرفته است... مقامات آمریكایی گفته اند كه او كنیز البغدادی بوده و برای این كار خانه ابوسیاف را انتخاب كرده بود.
خانواده مولر گفته اند: البغدادی بارها به خانه ابوسیاف (مسئول مالی داعش كه در عملیات ویژه آمریكایی ها در سوریه كشته شد) می رفت و به كایلا تعرض می كرد.
گروه تروریستی داعش در نیمه بهمن ماه گذشته اعلام كرد كه گروگان آمریكایی اش در سوریه بر اثر حملات هوایی نیروهای ائتلاف در استان الرقه كشته شده است.
داعش با پخش تصاویری از خرابه های یك ساختمان مدعی شده است كه این ساختمان محل نگهداری خانم كایلا جین مولر (25 ساله) امدادگر آمریكایی بوده كه از سوی نیروهای ائتلاف هدف حمله قرار گرفته است.
رییس جمهور آمریكا نیز همان زمان در مصاحبه با یك پایگاه خبری گفت، واشنگتن سال گذشته برای نجات «كایلا جین مولر» امدادرسان آمریكایی كه گروگان گروه تروریستی داعش بوده و اخیرا كشته شده است، تلاش كرد، اما این تلاش ناموفق بود.
كایلا جین میلر زن 25 ساله امریكایی از اهالی شهر پرسكات آریزونا كه مدت ها به عنوان امدادگر در سوریه به سر می برد درماه اوت 2013 درشهر حلب سوریه به دست نیروهای داعش اسیر شد، اما رسانه های آمریكایی به درخواست خانواده وی از افشای نام او خودداری می كردند.
شبس**9241**1565