۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۱۸
کد خبر: 81724721
T T
۰ نفر

تحقیق و تفحص از بانك توسعه تعاون منتفی شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۱۸
کد خبر: 81724721
تحقیق و تفحص از بانك توسعه تعاون منتفی شد

تهران – ایرنا - سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملكرد بانك توسعه تعاون از سال 88 تاكنون در جلسه امروز این كمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان از توضیحات مدیرعامل بانك توسعه تعاون قانع شدند و این موضوع منتفی شد.

رحیم زارع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: بررسی تقاضای عده ‌ای از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملكرد بانك توسعه تعاون از سال 88 تاكنون در دستور كار امروز كمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت.
وی ادامه داد: این تحقیق و تفحص در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات و فرآیند تشخیص گروه های هدف برای تخصیص تسهیلات و چگونگی تعیین میزان تسهیلات میزان منابع و مصارف از دوره 88 تا 92 و چگونگی توزیع منابع بین استان های كشور بود.
سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: میزان معوقات بانكی، علل و عوامل عدم وصول معوقات، انطباق شیوه های پرداخت تسهیلات و مصرف منابع با اهداف بانك، شیوه استخدام نیروهای انسانی در شعب بانك و چگونگی حمایت از تعاونی ها براساس شرح وظایف بانك از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص بود كه توسط هشت نفر از نمایندگان مجلس دنبال می شد.
زارع اظهارداشت: نمایندگان درخواست كننده پس از استماع پاسخ های مدیرعامل بانك توسعه تعاون از پاسخ های قانع شدند و بنابراین این تحقیق و تفحص منتفی شد.
سیام*9254**1553
۰ نفر