۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱
کد خبر: 81728893
T T
۰ نفر
داوطلبان آزاد از 15 مهر كتاب هاي پيش‌ دانشگاهي را به نرخ دولتي بخرند

تهران - ايرنا - مديركل دفتر نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي وزارت آموزش وپرورش گفت:‌ داوطلبان آزاد براي تهيه كتاب‌هاي درسي دوره پيش دانشگاهي از 15 مهر به سامانه فروش اينترنتي مراجعه كرده وكتاب ها را به قيمت دولتي تهيه كنند.

به گزارش روز شنبه ايرنا، ليدا نيك روش ضمن درخواست از داوطلبان آزاد مبني بر عدم خريد كتاب‌هاي درسي از كتاب فروشي‌ها با نرخ بالاتر از قيمت پشت جلد اظهار كرد:‌ افرادي كه فارغ‌التحصيل شده‌اند و به هر دليلي به كتاب‌هاي درسي دوره پيش‌دانشگاهي نياز دارند، مي‌توانند از 15 مهر به سامانه فروش اينترنتي كتب درسي به نشاني www.irtextbook.ir مراجعه كنند.
وي تصريح كرد:‌ با اتمام توزيع كتب درسي دانش‌آموزان، از 15 مهر سامانه اينترنتي فروش كتب درسي براي داوطلبان آزاد فعال مي شود و اين افراد مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه و ثبت درخواست خود كتاب‌هاي درسي دوره پيش دانشگاهي را به نرخ دولتي و پشت جلد تهيه كنند.
مدير كل دفتر نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي افزود: در تلاش هستيم تا اين امكان را فراهم كنيم كه كتاب‌هاي درسي از طريق پست به نشاني كه افراد ارايه مي‌دهند، ارسال شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، نيك روش توصيه كرد: داوطلبان آزاد براي تهيه كتاب‌هاي درسي دوره پيش دانشگاهي به افراد متفرقه مراجعه نكنند چرا كه اين افراد با سودجويي، كتاب‌هاي درسي را با قيمت بالايي به افراد ارايه مي‌كنند.
فراهنگ ** 1883 ** 1569