۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81743549
T T
۰ نفر

نانگ: نفت حق اشتباه ندارد

۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81743549
نانگ: نفت حق اشتباه ندارد

تهران - ايرنا- مهاجم كامروني تيم فوتبال نفت تهران گفت:‌در ديدار برگشت با تيم الاهلي امارات، تيم نفت حق هيچ گونه اشتباهي را ندارد.

به گزارش ايرنا از باشگاه نفت تهران، آلويز نانگ در مورد شرايط تيمش اظهار داشت: در ديدارهاي ابتدايي ليگ برتر به دليل اشتباهات خودمان نتوانستيم نتيجه بگيريم و به طور مثال در ديدار با ملوان و همچنين با الاهلي در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گل هاي مشابه اي را دريافت كرديم.
وي خاطر نشان كرد: با اينكه در ديدار رفت با الاهلي بازي خوبي به نمايش گذاشتيم اما با يك اشتباه نتيجه را واگذار كرديم و به خوبي مي‌دانيم كه در ديدار برگشت حق اشتباه كردن نداريم.
وي افزود: الاهلي در تهران به دنيال تساوي بود كه با خوش شانسي نتيجه را از آن خود كرد. يقين دارم آنان در كشور خودشان بازي هجومي تري انجام مي دهند و اين فرصت خوبي است تا از فضاهاي موجود براي گلزني استفاده كنيم.
نانگ افزود: نفت تيم با كيفيتي است و سر مربي و بازيكنان خوبي دارد كه اهداف بزرگي را دنبال مي كند و به همين دليل براي ادامه فوتبالم آن را انتخاب كردم.
مهاجم كامروني تيم نفت در پاسخ به اين پرسش كه چرا هنوز براي تيم نفت گلزني نكرده است؟ گفت: متاسفانه چند بازي نخست ليگ را به دليل مصدوميت از دست دادم و در بازي رفت مقابل الاهلي تلاش زيادي انجام دادم. البته بايد بگويم تمركزم روي موفقيت تيم معطوف است و فقط به فكر خودم نيستم.
نفت تهران درحالي ديدار برگشت از مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را در دبي مقابل الاهلي امارات برگزار مي كند كه در بازي رفت با يك گل شكست خورده است.
اين ديدار 25 شهريورماه برگزار مي شود.
ورزشي(1)**3783**1581
۰ نفر