۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶
کد خبر: 81752000
T T
۰ نفر
شمخانی:نفی اقدامات و تلاش‌های تیم مذاكره‌كننده قبلی و فعلی خطای بزرگی است

تهران- ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نگاه منصفانه باید به تلاش مذاكره‌كنندگان فعلی داشت و نباید تلاش گذشتگان را نیز نفی كرد، نفی تلاش دو تیم قبلی و فعلی خطای بزرگی است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، علی شمخانی روز سه شنبه در حاشیه نشست كمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس اظهارداشت: قطعاً حضور نمایندگان در ایام تعطیلی مجلس شورای اسلامی برای بررسی متن برجام قابل تقدیر است،
وی یادآور شد: در نشست امروز كمیسیون ویژه بررسی برجام كه با حضور شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و علی اكبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد، سوال ها و موضوعاتی مطرح و تبادل‌نظر صورت گرفت.
وی به موضوعات مطرح شده نسبت به تیم مذاكره‌كننده قبلی و فعلی اشاره و خاطرنشان كرد: به طور حتم تلاش تیم هسته‌ای قبلی و فعالیت دوستان منتج به این وضعیت شده است و كسی نباید تلاش گذشتگان را نفی كند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: همچنین باید نگاه منصفانه به تلاش مذاكره‌كنندگان كنونی وجود داشته باشد، از این‌رو نفی تلاش هر دو تیم خطای بزرگی است.
شمخانی با یادآوری شرایط و نحوه بررسی برجام در مجلس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند كه مجلس یكی از اركان موثر در مساله برجام است، از این‌رو امیدواریم مجموعه مباحث مجلس و شورای عالی امنیت ملی، خروجی واحدی پیدا كند تا یك اجماع ملی برای عبور از این مرحله و آمادگی برای مقابله با اقدامات حریف و سدسازی در برابر نفوذ احتمالی صورت گیرد.
سیام**9121** 1336
۰ نفر