۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81755664
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت قصرشیرین: بیانات رهبری نصب العین همه مردم و مسوولان است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه موقت قصرشیرین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای قیام 17 شهریور ماه در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: بیانات ایشان نصب العین همه مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران در مسجد جامع افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به این جمله تاریخی امام راحل كه آمریكا را شیطان بزرگ معرفی كردند و اینكه عده ای امروز آمریكا را فرشته نجات می دانند، عنوان كردند كه هیچ عقل و وجدانی آمریكا را فرشته نجات نمی داند.
وی با تاكید بر اینكه عمل به بیانات رهبری كشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد اظهار كرد: ما برای ناكامی بیش از پیش غربی ها باید دارای اقتصاد قوی و مقاوم باشیم كه متكی به داخل باشد و كاهش قیمت فروش نفت باعث تزلزل در آن نشود.
حجت الاسلام محمودی توسعه روز افزون علم و فن آوری در كشور و حفظ این روحیه انقلابی كه جوانان را ارزش و سرمایه های كشور بدانیم و آنها را به بهانه های واهی كنار نگذاریم، در راستای عمل به بیانات رهبری مهم دانست.
وی گفت: در واقع بیانات رهبر معظم انقلاب هشداری به كج اندیشان و تذكری به همه مردم و مسوولان است كه آمریكا برای همیشه در شرایط مذاكره و غیرمذاكره شیطانی بزرگ است و از حیله های آنها نباید غافل باشیم و هرآنچه او خود را به ما نزدیك كند ما باید از او فاصله بگیریم.
وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: امام جواد (ع) پس از شهادت پدر بزرگوارشان علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) نخستین امامی بودند كه در سن بسیار كم به امامت رسیدند و در 25 سالگی در جوانی به ‌شهادت رسیدند.
حجت الاسلام محمودی با تبریك 24 شهریور ماه اول ذی الحجه سالروز ازدواج و پیوند آسمانی و مبارك حضرت علی (ع) و فاطمه (س) افزود: بزرگان خانواده و مسوولان باید پایه گذار سنت حسنه و دینی در جامعه باشند و اجازه ندهند كه عادت ها و رسوم غلط در بین خانواده ها نهادینه شود و مانع از ازدواج جوانان باشد.
وی اظهار كرد: لزوم كاهش سطح توقعات خانواده ها، حذف مراسم پرهزینه و جایگزین شدن آن با روشهای ساده و فراهم كردن زمینه ازدواج آسان پرهیز از مهریه های سنگین از سوی برخی خانواده ها، جلوگیری از ترویج طلاق از دیگر مواردی است كه همه باید بر آن اهتمام ویژه داشته باشند.
برگزاری جشن های غدیر خم و دهه ولایت و تبیین واقعه غدیر، بیان اهمیت 10 شب اول ماه ذی الحجه برای عبادت و برگزاری آیین پرفیض دعای عرفه در مرز خسروی از دیگر مواردی بود كه حجت الاسلام محمودی به آنها اشاره كرد.
3012/8066