۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81757549
T T
۰ نفر

آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمعه برگزار می شود

۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81757549
آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمعه برگزار می شود

تهران - ایرنا - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 در صبح روز جمعه (27 شهریورماه) در 62 شهرستان برگزار می‌شود.

حسین توكلی روز یكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی ایرنا اظهار داشت: شرح مندرجات 62 شهرستان یادشده در جدول شماره یك اطلاعیه سازمان سنجش از امروز بر روی سایت قرار می‌گیرد.
وی گفت: كارت شركت در آزمون تمامی داوطلبان و برگ راهنمای مربوطه از روز سه‌شنبه (24 شهریورماه) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور افزود: تمامی داوطلبان برای شركت در جلسه آزمون باید در تاریخ تعیین‌شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مراجعه و با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از كارت شركت در آزمون خود و برگ راهنما یك نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی كارت شركت در آزمون به حوزه امتحانی مراجعه كنند.
وی خاطرنشان كرد: بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و همچنین اصل كارت ملی و اصل شناسنامه عكس‌دار الزامی است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 روز جمعه (27 شهریورماه) آغاز می‌شود.
توكلی اظهار داشت: درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت 8 صبح بسته خواهد شد و لذا داوطلبان باید قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حاضر باشند.
وی ادامه داد: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ماشین حساب، تلفن همراه، جزوه، كتاب و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیدا خودداری كنند.
وی اظهار كرد: بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل یادشده به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.
فراهنگ ** 9187 ** 3053 ** 1569
۰ نفر