۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶
کد خبر: 81759500
T T
۰ نفر
برگزاري جشنواره اي با شعار همدلي و همزباني براي دانشجويان

تهران - ايرنا - - فراخوان بخش ادبي نهمين دوره جشنواره ملي بهار براي تبيين وجوه نظري و كاركردي شعار سال دولت و ملت؛ همدلي و همزباني ويژه دانشجويان منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا از دبيرخانه جشنواره ملي بهار دانشجويان علاقه مند مي‌توانند آثار خود را در موضوع هاي اعلام شده به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.
موضوع هاي اين جشنواره در بخش ادبي شامل «وظايف و حقوق متقابل دولت و ملت» و «مصاديق و شاخص‌هاي ظهور و بروز همدلي و همزباني دولت و مردم (نظير قانون‌گرايي، اعتدال، وحدت، انتخابات، دفاع مقدس، صداقت و راست‌كرداري، عمل به تعهدات، اعتماد متقابل)» است.
«موانع تحقق همدلي و همزباني دولت و مردم»، «ميزان پايبندي نخبگان، جريان‌هاي سياسي، رسانه‌ها، مردم و مسئولان به همدلي و همزباني دولت و مردم» و «همدلي و همزباني متقابل دانشجويان و مسئولان دانشگاه‌ها» از ديگر محور‌هاي اعلام‌شده براي بخش ادبي نهمين دوره جشنواره ملي بهار است.
بخش ادبي اين جشنواره ملي در پنج رشته شعر كلاسيك، شعر نو، شعر طنز، متن طنز و كاريكلماتور است و ارسال آثار و شركت همزمان در رشته‌هاي مختلف اين بخش تا پايان آذر ماه است ولي دريافت آثار فقط از طريق پايگاه اطلاع‌رساني جشنواره به نشاني baharfestival.ir امكان‌پذير خواهد بود.
جشنواره ملي بهار ويژه تبيين وجوه نظري و كاركردي شعار سال به همت جهاد دانشگاهي و با همكاري مركز امام، ولايت فقيه و انقلاب اسلامي و انجمن جامعه شناسي سياسي ايران در رشته هاي پژوهشي، هنري و ادبي برگزار مي شود و اين بخش از جشنواره ملي بهار با همكاري اين مركز و جهاد دانشگاهي واحد استان البرز برگزار مي‌شود.
فراهنگ**1003**569
۰ نفر