۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
کد خبر: 81775078
T T
۰ نفر
سالانه يكهزار عنوان كتب درسي تكثير و توزيع مي شود

تهران - ايرنا - دبيردهمين همايش تجليل از مؤلفان و پديد آورندگان مواد و رسانه‌هاي آموزشي گفت: سالانه حدود يكهزار عنوان كتاب درسي از سوي اين سازمان تكثير و توزيع مي‌ شود.

محسن جعفرآبادي روز يكشنبه و در حاشيه دهمين همايش تجليل از مؤلفان و پديد آورندگان مواد و رسانه‌هاي آموزشي در گفت و گو با خبر ايرنا ، افزود: در اين همايش از پيشكسوتان اين عرصه و همچنين مؤلفان و پديدآورندگان مواد و رسانه‌هاي آموزشي با محوريت كتاب‌هاي پايه‌هاي پنجم و نهم ، تجليل ‌شد.
وي اظهارداشت: دبير دهمين همايش تجليل از مؤلفان و پديد آورندگان مواد و رسانه‌هاي آموزشي گفت: بسته آموزشي چند سالي است در مدارس و ادارات استفاده مي شود و شامل كتاب درسي دانش‌آموز، كتاب راهنماي معلم، كتاب كار دانش‌آموز و نرم افزار مربوطه جمعا شامل120 اثر است كه نسبت به سال‌هاي گذشته جديد هستند.
جعفرآبادي گفت: در اين راستا طي سالجاري 26 راهنماي معلم ، 37 نرم‌افزار، 10 فيلم، پنج كتاب گويا ، فيلم تدريس كتاب‌هاي پايه پنجم و نهم مخصوص معلمان و 18 كتاب كار دانش‌آموز ، از سوي اين سازمان به جامعه هدف ارايه شد.
وي افزود: در تابستان امسال براي اينكه معلمان با كتاب‌هاي جديد آشنا شوند، 3200 نفر از سراسر كشور در تهران آموزش ديدند و به عنوان مدرس معلمان استان‌ها، آموزش‌ها را انتقال دادند و در اين همايش از اين افراد نيز تجليل شد.
فراهنگ **1417**1569