۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵
کد خبر: 81776415
T T
۰ نفر
ظریف:وزارت خارجه وضعیت مفقودین ایرانی فاجعه منا را با جدیت دنبال می كند

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه گفت: مردم اطمینان داشته باشند وزارت امور خارجه تا روشن شدن وضعیت آخرین مفقود ایرانی فاجعه منا موضوع را با جدیت دنبال می كند.

محمد جواد ظریف امروز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا از تهران در خصوص روند اقدامات وزارت امور خارجه در خصوص حادثه منا ،بر پیگیری بی وقفه،همكاری همه جانبه و فوق العاده همه حوزه های مرتبط وزارت امور خارجه تاكید كرد.
رییس دستگاه دیپلماسی كشورمان همكاری هر چه بیشتر كارگزاران حج سعودی برای تعیین وضعیت مفقودین ایرانی را موضوعی بسیار مهم و ضروری خواند.
وزیر امور خارجه كشورمان با ابراز تسلیت مجدد به همه مردم و همدردی با خانواده های جان باختگان و مجروحین گفت : برای همه مردم عزیزمان و بویژه خانواده های داغدار در این روزهای سخت و غمبار آرزوی صبر و بردباری می كنم و مردم ما و بویژه خانواده هایی كه عزیزانشان را در این حادثه از دست داده اند مطمئن باشند وزارت امور خارجه تا تعیین وضعیت آخرین مفقود ایرانی موضوع را با جدیت دنبال می كند.
به گزارش ایرنا در پی فاجعه منا در روز عید قربان حدود دو هزار نفر از زائرین بیت الله الحرام جان خود را از دست دادند بر اثر این حادثه تاكنون 169 نفر از زائرین ایرانی جان خود را از دست داده اند،46 نفر مصدوم شده اند و با گذشت پنج روز از این فاجعه هنوز از سرنوشت 289 زائر ایرانی اطلاعی در دست نیست.
سیام(4)**2021**1553
۰ نفر