۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰
کد خبر: 81790664
T T
۰ نفر

مزار شهداي بوكان غبارروبي و گلباران شد

۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰
کد خبر: 81790664
مزار شهداي بوكان غبارروبي و گلباران شد

مهاباد - ايرنا - مزار شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس شهرستان بوكان به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي غبارروبي و گلباران شد.

به گزارش ايرنا، در اين آيين معنوي كه روز پنجشنبه برگزار شد حاضران از جمله فرماندار بوكان، مسوولان شهرستاني و خانواده شهدا با حضور در سر مزار شهداي اين شهرستان با غبارروبي و گلباران مزار آنها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداي گلگون كفن اين شهرستان اداي احترام كرده و ياد و خاطره شان را گرامي داشتند.
امام جمعه بوكان در اين آيين معنوي با اشاره به نقش نيروي انتظامي در جامعه گفت: حضور ماموران نيروي انتظامي مي تواند مايه آرامش و امنيت در بين مردم باشد.
ماموستا عبدالرحمان خليفه زاده افزود: امنيت و آسايش امروز ايران اسلامي مرهون دلاوري ها و رشادت هاي نيروهاي مسلح در طول دوران جنگ تحميلي بوده و همگان بايد قدردان اين امنيت و آرامش باشيم.
وي اضافه كرد: شهداي نيروي انتظامي هم مانند ساير نيروهاي مسلح در طول دوران جنگ و دوران بعد از جنگ براي دفاع از امنيت و آرامش شهروندان تلاش هاي فراواني انجام داده و شمار زيادي از نيروهاي اين نهاد، در اين راه به درجه رفيع شهادت نايل شدند.
بيش از 160 برنامه مختلف فرهنگي و هنري همزمان با هفته نيروي انتظامي در شهرستان بوكان برگزار شد.
از 11 مهر به مدت يك هفته به عنوان هفته نيروي انتظامي نامگذاري شده است.
شهرستان بوكان با 227 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد و 335 شهيد را تقديم آرمان هاي انقلاب اسلامي كرده است.
7510/3020/2093