وزیر اقتصاد ایران با معاون نخست وزیر كره جنوبی و وزیر دارایی آلمان دیدار كرد

تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی كشورمان در حاشیه اجلاس سالانه بانك جهانی و صندوق بین المللی پول در پرو، با معاون نخست وزیر كره جنوبی و وزیر اقتصاد آلمان دیدار و گفت وگو كرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این دیدار كه امروز(شنبه) در شهر لیما پایتخت پرو انجام شد دو طرف بر توسعه روابط اقتصادی تاكید كردند.
توسعه روابط تجاری، همكاری های بانكی و انتقال دانش فنی از دیگر موضوع های مورد بحث در این دیدارها بود.
به گزارش ایرنا، طیب نیا پیش از این با «تارو آسو» معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد و دارائی ژاپن، «فائوستو اررا» وزیر دارایی اكوادور، «پیئر كارلو پادوئن» وزیر اقتصاد و دارایی ایتالیا و «لو جی وی» وزیر دارایی چین دیدار و گفت و گو كرده بود.
وزیر اقتصاد كشورمان برای شركت در اجلاس سالانه بانك جهانی و صندوق بین المللی پول از 16 مهرماه در لیما پایتخت پرو بسر می برد.
اجلاس سالانه 2015 بانك جهانی و صندوق بین المللی پول صبح جمعه 17 مهرماه با سخنرانی رئیس جلسه، روسای بانك جهانی و صندوق بین المللی پول شروع به كار كرده است.
در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانك جهانی، رؤسای كل بانك‌های مركزی و وزیران دارایی كشورها و فعالان اقتصادی از بانك‌ها و موسس های مالی گردهم می‌آیند تا درباره مهمترین مسائل اقتصاد جهانی با یكدیگر گفت وگو و تبادل نظر كنند.
«محمد خزاعی» معاون وزیر و رئیس كل سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران، وزیر اقتصاد را در این اجلاس همراهی می كند.
شبد**1953 ** 2023
۰ نفر