۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۹:۱۲
کد خبر: 81803368
T T
۰ نفر
فرمانده نیروی زمینی: بالگردهای ترابری مسلح شدند

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالگردهای ترابری ارتش به تیربار و راكت انداز مسلح شدند.

به گزارش یكشنبه ایرنا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از یگان های حاضر در رزمایش محرم در جمع خبرنگاران اظهاركرد: در رزمایش محرم كه دوشنبه و سه شنبه در منطقه غرب و شمال غرب كشور برگزار می شود از بالگردهای ترابری مسلح، استفاده می شود.
وی، افزود: این بالگردها به تیربارهای 7.6 و 12.7 و انواع راكت اندازها، مسلح شده اند.
فرمانده نیروی زمینی نیروی ارتش عنوان كرد: بالگرد های یاد شده با مسلح شدن ، توانایی هجوم پیدا می كنند و دست نیروی زمینی را برای عملیات بلندتر خواهند كرد.
امیرپوردستان تاكید كرد: استراتژی ما در رویارویی با دشمن این است كه قبل از رسیدن دشمن به مرزها، آن ها را از بین ببریم.
وی عنوان كرد: در رزمایش محرم از تانك های بهینه شده صمصام و مجهز به سیستم های استاپلایزر و دید در شب و در برخی موارد از تانك ذوالفقار استفاده می شود.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یكشنبه از یگان های حاضر در رزمایش «محرم» بازدید كرد.
رزمایش «محرم» با حضور یگان های ارتش جمهوری اسلامی در منطقه عمومی غرب و شمال غرب كشور، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.
یگان های حاضر در این رزمایش صبح یكشنبه با گسترش در منطقه، خود را برای برگزاری رزمایش آماده كردند.
نیروی زمینی و هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این رزمایش دست به عملیات می زنند.یگان هایی از سپاه، بسیج و مرزبانی نیز در رزمایش «محرم» حضور دارند.
اجتمام**7445**9132**1776
۰ نفر