۶ آبان ۱۳۹۴، ۸:۰۱
کد خبر: 81814976
T T
۰ نفر
شروع و پایان حكومت آل سعود درعربستان با « دو محمد»

بیروت – ایرنا - « مجتهد» كاربر اینترنتی معروف سعودی كه زوایای تاریك آل سعود را فاش می كند، تاكید كرد: این عبارت « حكومت سعودی ها در عربستان با محمد بن مسعود و محمد بن عبدالوهاب شروع و با محمد بن نایف و محمد بن سلمان پایان می یابد» این روزها در داخل خانواده حاكم سعودی دهان به دهان نقل می شود.

به گزارش ایرنا، مجتهد تاكید كرده است كه به نظر می رسد « رویای دل بستن آل سعود به شاهزاده محمد بن نایف به طور كلی نقش بر آب شده است، زیرا بسیاری از آنها گمان می كردند او سوپاپ اطمینان در خاندان سعودی است و می تواند ناجی آل سعود باشد».
وی خاطرنشان كرده است: گام هایی كه به تشكیل یك گروه فشار در خاندان سعودی منجر شد اكنون با موافقت اكثریت اعضای این خاندان ، علما و شاید خود ملك سلمان مواجه شده و محمد بن نایف و محمد بن سلمان را در مقابل یك اقدام انجام شده قرار داده است.
به نوشته این كاربر اینترنتی معروف ، « تحركات سری در خاندان حاكم سعودی برای قرار گرفتن احمد بن عبدالعزیز در مقام پادشاه و یا ولی عهد با اختیارات كامل به اقدامات عملی منجر شده است».
مجتهد می افزاید: دلیل حامیان قرار گرفتن احمد بن عبدالعزیز در مسند پادشاهی و یا ولی عهدی این است كه خطر و مشكل آفرینی بی پروایی های او كمتر از بلایای ناشی از بی مبالاتی ها و ندانم كاری های بن سلمان جانشین ولی عهد و وزیر جنگ كنونی است.
خاورم ** 1324