۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹
کد خبر: 81815388
T T
۰ نفر
كنترل ترافیك و امنیت زائران اربعین با پهپاد و بالن

تهران - ایرنا - جانشین یگان های ویژه ناجا با حضور و بازدید از پایانه مرزی مهران از به كارگیری پهپاد وبالن برای كنترل ترافیك وامنیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب الله جان نثاری در بازدید از پایانه مرزی مهران باتاكید برآمادگی یگان ویژه جهت خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) درمراسم اربعین اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط قرارگاه ظفر امنیت زائران حسینی با استفاده از پهپاد و بالن در اربعین حسینی، تامین و كنترل می شود تا مشكلی برای این عزیزان به وجود نیاید.
وی ادامه داد: یگان های ویژه برای پذیرایی و ساماندهی بیش از دو میلیون زائر در پایانه مرزی مهران آماده است كه در این ماموریت بزرگ، عظیم و حماسه ساز، مسئولیت یگان ویژه در قالب قرارگاه ظفر برقراری نظم و امنیت زائرین و عملیات بزرگ مردم یاری در مرز است.
وی با بیان اینكه مرز مهران به عنوان مهمترین و امن ترین مرز زمینی كشور جهت اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین است افزود: كاركنان یگان های ویژه در راه ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) از هیچ كوششی دریغ نخواهند كرد و در این راه مصمم و پای كار هستند.
جان نثاری تصریح كرد: به منظور كاهش مشكلات سال های گذشته برای زائران در این شهر مرزی، از سال گذشته تاكنون تلاش های دامنه داری برای توسعه امكانات زیرساختی شهرستان مهران بویژه در حوزه راه، مخابرات، پایانه مرزی و ایجاد امكانات رفاهی و خدماتی در این شهر آغاز شده كه بخش هایی از آنها پیش از ایام اربعین امسال به بهره برداری می رسد.
اجتمام**7268 ** 1418
۰ نفر